وزیر مجرم رژیم صهیونیستی: کمک های بشردوستانه به غزه ممنوع ، فقط بمب بریزید

وزیر مجرم رژیم صهیونیستی: کمک های بشردوستانه به غزه ممنوع ، فقط بمب بریزید
چهارشنبه 26 مهر 1402 - 09:37

ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که جنایت‌های جاری تل‌آویو بخشی از نتیجه حضور وی و دیگر افراد رادیکال در کابینه نتانیاهو است،درخصوص ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه گفت: نباید یک کیلو از این کمک‌ها وارد غزه شود.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، بن گویر در اظهاراتی کینه‌توزانه خواستار تشدید حملات به غزه شده و گفته که تنها چیزی که باید وارد غزه شود، صدها تن مواد منفجره نیروی هوایی اسرائیل است.

با وجود درخواست‌های مکرر سازمان‌های جهانی و کشورهای مختلف از رژیم صهیونیستی برای رفع محاصره کامل نوار غزه، حجم زیادی از کمک‌های بشردوستانه منتظر مجوز ورود هستند.

منابع خبری در چند روز گذشته‌ گزارش دادند که رژیم تروریست صهیونیستی همچنان مانع ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه می‌شود.

تصاویر منتشرشده از گذرگاه رفح نشان می‌دهد که حدود ۱۰۰ کامیون با هزار تن کمک‌های بشردوستانه منتظر ورود به نوار غزه از خاک مصر هستند.

پیش از این، خبرگزاری «رویترز» به نقل از دو منبع امنیتی مصر مدعی شده بود که توافقی در خصوص آتش‌بس موقت در نوار غزه بین آمریکا، رژیم صهیونیستی و مصر حاصل شده است، اما حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه نه تنها این احتمال را قوت نبخشید بلکه بیانگر ادامه خوی متجاوز صهیونیست‌ها علیه باریکه غزه است.

به گزارش ایرنا،‌ رژیم صهیونیستی روز سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کرد که تا این لحظه گزارش‌ها از شهادت بیش از ۵۰۰ تن حکایت دارد.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیگر نیز در واکنش به جنایت اسراییل که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان ها حضور یافته و علیه اسراییل شعار سردادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر نتانیاهو به نمایش گذاشتند.

پربیننده ترین خبرها