خطاب به بایدن: هیچ کس به قاتل کودکان غزه خوشامد نمی‌گوید!

خطاب به بایدن: هیچ کس به قاتل کودکان غزه خوشامد نمی‌گوید!
چهارشنبه 26 مهر 1402 - 22:12

همانگونه که بایدن ابتدا دروغ اسرائیلی‌ها درباره سربریدن کودکان در شهرک‌های اطراف غزه از سوی نیروهای حماس را پذیرفت و سپس بدون شرمندگی آن را پس گرفت بدون اینکه مسئولیت خسارات سنگینی را بر عهده گیرد که به سبب آن به فلسطینی ها وارد شده است، هم اینک نیز رئیس جمهور آمریکا این دروغ مضحک رژیم صهیونسیتی را بر زبان آورد که مقاومت فلسطین بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرده است!!

العالم _ کشکول

رییس جمهور آمریکا پس از ورود به سرزمین های اشغالی، در دیدار با نتانیاهو بدون اینکه احساس شرم و حیا کند، گفت: من از انفجار دیروز در بیمارستان المعمدانی ناراحت و عصبانی بودم و به نظر می رسد که طرف مقابل پشت آن حمله است نه شما.

آری بایدن به سادگی از کنار جنایت به خاک‌ و حون کشیده شدن بیش از هزار شهید و مجروح بیگناه فلسطینی ساکن غزه گذشت، شهیدانی که بیش از 70 نفر آنها کودک و زن بودند و برای فرار از بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان پناه برده بودند با این امید که جانشان در امان است اما نمی دانستند که قرار است رژیمی سفاک بدن‌هایشان را تکه تکه کند، رژیم سفاکی که تنها در 11 روز حدود سه هزار و 300 فلسطینی را به شهادت رسانده است که بیشتر آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

درست در شرایطی که نیروهای اشغالگر اسرائیلی با ریختن موشک بر سر زنان و کودکان غزه، از مردان غزه انتقام می گیرند زیرا توان رویارویی با آنها را در میدان ندارند و درست در زمانی که رژیم سفاک اسرائیلی دو میلیون نفر را از آب، دارو، برق و سوخت محروم کرده است، بایدن بی‌شرم در حالی که شریک جنایت خود یعنی نتانیاهو را در آغوش گرفته بود، به جهان اعلام کرد می‌خواستم به اینجا بیایم تا مردم اینجا و کل جهان بدانند که ما کنار «اسرائیل» هستیم و اینکه مطمئن شویم که «اسرائیل» هرچه برای واکنش به حملات حماس نیازمند است، در اختیار دارد.

آری حال که جو بایدن، در برابر قتل عام وحشتناک بیمارستان المعمدانی، کوچکترین خمی به ابرو نمی آورد و در مقابل از در اختیار گذاشتن تمام توانایی‌های آمریکا برای خدمت به «اسرائیل» سخن می گوید و حتی اوکراین را فراموش می‌کند، همه اینها نشان می دهد که همه آنچه درمورد وجود اختلاف بین دولت های دموکرات آمریکا با رژیم صهیونیستی گفته می شود، چیزی جز تلاش برای منحرف کردن افکار جهانیان از نقش این دولت ها در جنایات رژیم صهیونیستی نیست. واقعیت این است که اتاقی که طراحی نبرد علیه کودکان و زنان غزه در «اسرائیل» در آن جریان دارد، تحت رهبری آمریکاست، دقیقا آنچه حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در نشست اضطراری وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در جده گفت که «آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در اتاق عملیات رژیم صهیونیستی حضور دارد و در عین حال به دیگران توصیه می کند که خویشتن‌داری کنند.»

با توجه به این واقعیت، اقدام اردن در لغو نشست چهارجانبه که قرار بود بین بایدن، ملک عبدالله دوم پادشاه اردن، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و محمود عباس رئیس جمهور فلسطین در امان برگزار شود، چقدر بجا بود یعنی پس از کشتار وحشیانه و هولناک زنان و کودکان بی‌پناه و بی‌گناه فلسطینی در بیمارستان المعمدانی با کمک، حمایت، هماهنگی و همدستی کاملا آشکار آمریکا.

آری مقامات عرب انتظار داشتند از بایدن که صهیونیست‌تر از نتانیاهو است، چه بشنوند، او که در پذیرش روایت صهیونیست‌ها درمورد عامل قتل عام بیمارستان المعمدانی، با وجود پوچ و نادرست بودن آن، تردیدی به خود راه نمی دهد.

آری اگر مقامات عرب با بایدن که تنها هدفش حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و اخراج مردم غزه به سوی سینا است، دیدار می کردند، چه می خواستند به ملت های خود و به تاریخ بگویند؟

آری غزه حقیقت را برای مردم منطقه، اعراب، مسلمانان و همه مردم جهان آشکار کرد و آن حقیقت این است که اولین و آخرین مسئول کشتار کودکان غزه و تلاش برای آوارگی مردم آن آمریکاست و رژیم صهیونیستی جز ابزار کثیفی برای اجرای نقشه های واشنگتن نیست.

با این حال بایدن صهیونیست و کودک‌کش باید بداند که همه دولت های گذشته و آینده آمریکا نتوانسته اند و نخواهند توانست خون کودکان غزه را از دستان پلید خود بشویند، آمریکای جنایتکاری که مورد نفرین تاریخ و ملت هاست.

پس باید به بایدن گفت: هیچ کس به قاتل کودکان غزه خوشامد نمی گوید.

پربیننده ترین خبرها