گزارش العالم؛ نتانیاهو، به توصیه آمریکا حمله زمینی را به تعویق انداخته است  

يکشنبه 30 مهر 1402 - 23:10

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توجه به تماس های مستمر خود با دولت آمریکا و توصیه های واشنگتن در این زمینه، تصمیم به حمله زمینی را به تعویق انداخته است.

العالمفلسطین

خضر شاهین خبرنگار شبکه العالم در سرزمین های اشغالی گزارش داد: با توجه به بی نتیجه بودن بمباران غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان بی دفاع، افکار عمومی داخل رژیم اشغالگر نیز تحت تاثیر قرار گرفته است، زیرا موشک های مقاومت در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی بر سر شهرک نشینان چه در جنوب، نوار غزه، و چه در شمال و مرکز تل آویو، عسقلان و دیگر مناطق همچنان فرود می آید.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، گزارش هایی از منابع عبری وجود دارد مبنی بر اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسراییل به راهکارهای دیپلماسی کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی مانند قطر و مصر برای آزادی اسرا چراغ سبز نشان داده است.

خضر شاهین درباره حمله زمینی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد، صحبتی مبنی بر شروع یا به تعویق انداختن عملیات زمینی نیست... بلکه صحبت این است که ارتش اسرائیل مقدمات حمله زمینی از جنوب را به طور کامل فراهم کرده است و این موضوع جدیدی نیست. اما به گفته منابع سیاسی عبری بنیامین نتانیاهو با ارتباطات مداوم با دولت امریکا ، که به او توصیه کرده در اجرای حمله زمینی عجله نکند، این تصمیم را به تعویق انداخته است.

پربیننده ترین خبرها