گزارش العالم؛

استمداد وزارت بهداشت غزه از مردم برای اهدای سوخت به بیمارستان ها برای تامین برق

استمداد وزارت بهداشت غزه از مردم برای اهدای سوخت به بیمارستان ها برای تامین برق
يکشنبه 30 مهر 1402 - 21:38

وزارت بهداشت فلسطین از صاحبان پمپ بنزین ها و همه شهروندان برای اهدای گازوئیل به بیمارستان ها برای تامین برق و سوخت آمبولانس ها به منظور نجات جان مجروحان و بیماران استمداد طلبید.

العالم - فلسطین

احمد سهمود خبرنگار شبکه العالم در غزه، گزارش داد: بیشتر کشتارهای انجام شده از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی در مناطقی است که اشغالگران ادعا می کنند، جزو مناطق امن هستند.

خبرنگار العالم در ادامه از ورود پیکر بیش از 120 شهید از استان الوسطی از شب گذشته به بیمارستان شهدای الاقصی خبرداد و گفت: حتی حیاط بیمارستان هم دیگر برای این تعداد از اجساد شهدا که از زیر آوار بیرون آورده شده اند، ظرفیت ندارد.

غزهوی با اشاره به اینکه دفتر رسانه های دولتی غزه از تخریب بیش از 30 مسجد و چهار کلیسا و شماری ساختمان های دولتی و بازارها خبر داد.

خبرنگار العالم همچنین از هدف قرار دادن و تخریب نانوایی ماشینی بسیار بزرگ بازار نصیرات خبر داد که پاسخگوی تامین نیازهای شمار زیادی از شهروندان بوده است، که این مساله به ازدحام زیادی در نانوایی های دیگر منجر شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر کشتارهای رژیم اسرائیل در مناطقی است که به ادعای اشغالگران امن است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با انتشار اعلامیه هایی به ساکنان غزه گفته است که برای در امان ماندن از حملات باید به جنوب غزه بروند، اما اکثر کشتارها اکنون در جنوب انجام می شود.

بنابر این گزارش، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین طی بیانیه ای از دارندگان پمپ بنزین و همه شهروندانی که گازوئیل در خانه هایشان دارند، خواسته است برای نجات جان مجروحان و بیماران سوخت های خود را مستقیماً به بیمارستان اهدا کنند ، زیرا ممکن است هر لحظه برق بیمارستان به دلیل کمبودگازوئیل به طور کامل قطع شود یا سوخت دیزل آمبولانس های حامل زخمی ها پایان یابد.

پربیننده ترین خبرها