گزارش خبرنگار العالم از معضل باورنکردنی زنان در نوار غزه+ ویدئو

دوشنبه 1 آبان 1402 - 22:35

خبرنگار العالم در غزه از برخی مشکلات زنان در نتیجه حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونسیتی به نوار غزه پرده برداشت.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی گزارش داد: بیمارستان‌های غزه در نتیجه تجاوزات مداوم صهیونیست‌ها قادر به پذیرش زنان باردار نیستند و این امر زندگی ۵۰ هزار زن باردار در غزه را به خطر انداخته است.

خبرنگار العالم گفت: زایشگاه‌های غزه ناگزیر تخت‌های خود را به مجروحان این تجاوزات اختصاص داده اند و دیگر بیمارستانی در غزه وجود ندارد که موارد زایمان را پذیرش کند.

وی تأکید کرد که زنان باردار در میانه حملات رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شده اند و به دلیل نداشتن مکان مناسب و بهداشتی دارای قابلیت زایمان، آرزو می کنند موعد فارغ شدن آنها پس از پایان این تجاوزات باشد.

وی تصریح کرد: اشغالگران همچنان بیمارستان‌ها را تهدید به بمباران می‌کنند و بهترین شاهد آن دستور اشغالگران برای تخلیه بیمارستان قدس است که می خواهند آن را هم مانند بیمارستان المعمدانی، بمباران و تخریب کنند. نکته دردناک اینجاست که بیمارستان قدس در حال حاضر مملو از مجروح است و نمی‌توان آن را تخلیه کرد و کارکنان بیمارستان مجبور هستند در آنجا بمانند و خطر بمباران را بپذیرند.

رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از بمباران بیمارستان المعمدانی که منجر به کشته شدن بیش از 500 مجروح، کودک و زن شد، تعهد نداشتن خود را نسبت به ارزش های بشردوستانه و قوانین بین المللی به نمایش گذاشت.

پربیننده ترین خبرها