اختصاصی العالم

صهیونیستها در صورت حمله زمینی به غزه با چنین جهنمی مواجه می شوند+ ویدیو

سه شنبه 2 آبان 1402 - 11:50

هرچند که جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی های باریکه غزه همچنان ادامه دارد، اما براساس ارزیابی های ارتش صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطین ، رژیم اسراییل درصورتی که به حمله زمینی علیه غزه اقدام کند با جهنمی واقعی مواجه خواهد شد.

العالم-فلسطین

شکی نیست که نیروهای مقاومت فلسطین که از قدرت بالایی در مبارزه در خاک غزه و شیوه های تاکتیکی خلاقانه برخوردار هستند ، این جهنم را برای صهیونیست ها فراهم خواهند کرد.

از سوی دیگر گردان غزه وابسته به ارتش اشغالگر که همواره به قدرت اطلاعاتی و نظامی بالای خود می بالید و برای حمله زمینی به غزه آماده می شد، در عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین خلع سلاح شد و نیروهای آن کشته ، زخمی یا اسیر شدند.

اینک پس از گذشت چند روز از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه- صهیونیست ها گمان می کنند که توانمندی های مقاومت فرسایش یافته است.

اما واقعیت این است که با ادامه حملات موشکی مقاوت به مناطق صهیونیست نشین و نیز نفوذ نیروهای مقاومت به مناطق تحت اشغال آنها و استفاده از حملات پهپادی-صحت نداشتن این ارزیابی ها را ثابت کرده است.

در این خصوص شبکه خبری العالم به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می دهد صهیونیست ها در چند روز اخیر طی دو عملیات تلاش کرده اند که امکان حمله زمینی به باریکه غزه را بررسی کنند.

نخستین عملیات در رفح واقع در جنوب باریکه غزه صورت گرفت که نیروهای مقاومت با هدف قرار دادن دو تانک صهیونیست ها را ناکام گذاشتند و نیروهای مهاجم با به جا گذاشتن 10 تا 15 خودروی نظامی متواری شدند.

عملیات دوم نیز در خانیونس در جنوب باریکه غزه صورت گرفت که طی آن 20 دستگاه تانک ارتش اسرائیل دیوار حایل با باریکه غزه را درنوردیدند اما مقاومت فلسطین توانست آنها را هدف قرار دهد و دشمن را به عقب نشینی مجبور کند.

این اطلاعات پس از عملیات کیسوفیم به دست ما رسیده است.

در این عملیات گردان های قسام توانستند حمله زمینی صهیونیست ها را ناکام گذارند و 5 صهیونیست را به صورت مستقیم هدف قرار دهند که جراحت یکی از آنها شدید اعلام شده است.

این شواهد نشان می دهد که مقاوت فلسطین با وجود بمباران شدید باریکه غزه همچنان در آمادگی کامل به سر می برد و جنگ زمینی در حقیقت به مثابه جهنمی خواهد بود برای صهیونیست های اشغالگر.

پربیننده ترین خبرها