تشدید حملات به پایگاه‌های آمریکا در سوریه/ پایگاه «حقل العمر» و «الشدادی» هدف قرار گرفت

تشدید حملات به پایگاه‌های آمریکا در سوریه/ پایگاه «حقل العمر» و «الشدادی» هدف قرار گرفت
سه شنبه 2 آبان 1402 - 14:31

مقاومت اسلامی عراق که طی روزهای گذشته حملات ادامه‌دار خود به پایگاه‌های واشنگتن را آغاز کرده است، پایگاه‌های «حقل العمر» و «الشدادی» در سوریه را هدف قرار داد.

العالم - آمریکا

منابع رسانه‌ای از تداوم حملات به پایگاه‌های آمریکایی در سوریه خبر دادند.

به گزارش المنار، در حمله جدید به پایگاه‌های آمریکا در سوریه، پایگاه آمریکایی در میدان نفتی العمر در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه و پایگاه الشدادی در شمال شرق این کشور هدف حملات پهپادی قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله به پایگاه‌های آمریکایی در سوریه را به‌عهده گرفته و اعلام کرد با چند پهپاد دو پایگاه مذکور واشنگتن در شمال و شمال شرق سوریه را هدف قرار داده است و تلفات مستقیم به آمریکایی‌ها وارد کرد.

پیش از آن نیز دیروز دوشنبه ساعاتی قبل از حمله به این دو پایگاه آمریکایی، مقاومت اسلامی عراق از حمله به پایگاه المالکیه در شمال شرق سوریه که پایگاه نظامیان ایالات متحده است خبر داده و اعلام کرده بود که این پایگاه آمریکایی را با یک فروند پهپاد به‌شکل دقیق هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید

حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه؛ هشدار شدیداللحن مقاومت به واشنگتن/ گزارش اختصاصی

حمله پهپادی به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه/ مقاومت عراق مسئولیت حمله را به‌عهده گرفت

طی روزهای گذشته حملات موشکی و پهپادی به پایگاه‌های آمریکایی در سوریه و عراق بعد از افزایش جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان غزه، آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

مقاومت اسلامی عراق که مسئولیت حملات جدید به پایگاه‌های آمریکا در سوریه را به‌عهده گرفته، طی چند روز گذشته چندین بار پایگاه‌های واشنگتن از جمله عین‌الاسد و پایگاه حریر در عراق را مورد هدف قرار داده است.

«جعفر الحسینی» سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که مقاومت عراق کنار مقاومت فلسطین قرار دارد و به حمله به پایگاه‌های آمریکا ادامه می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها