به رغم فروپاشی بخش بهداشت و درمان؛

گزارش العالم؛ بیمارستان های غزه اینگونه به کار خود ادامه می دهند+فیلم

چهارشنبه 3 آبان 1402 - 13:30

بخش بهداشت و درمان نوار غزه کاملا دچار فروپاشی شده این در حالی است که سوخت به اتمام رسیده است و آب و برق هر لحظه در معرض قطعی است. با این وجود بیمارستان ها به رغم تلاش رژیم صهیونیستی برای اخراج فلسطینی ها از غزه، همچنان به وظایف انسانی خود عمل می کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: بخش بهداشت و درمان غزه به طور کامل فروپاشیده است؛ برخی از بیمارستان ها آب و برق و حتی تجهیزات اولیه پزشکی ندارند.

بنابر این گزارش، سوخت بیمارستان ها به اتمام رسیده و کار به کمک های مردمی رسیده است و همین مقدار سوخت اهدایی هم هر آن ممکن است به اتمام برسد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که بیمارستان الشفا هزاران مجروح نیازمند به عمل جراحی و بستری را پذیرش کرده درحالی که و سوخت آن برای تداوم برق رسانی به تجهیزات بیمارستانی هر لحظه ممکن است تمام شود. ضمن اینکه هم اکنون حتی یک قطره آب هم ندارد و اگر به موقع سوخت رسانی صورت نگیرد، امروز ممکن است برق هم قطع شود.

بنابر این گزارش: "برق بیمارستان اندونزی که به بخش عظیمی از جمعیت شمال غزه خدمات پزشکی ارائه می دهد، قطع شده است و پزشکان مجبورند با نور موبایل جراحی های پیچیده را انجام دهند".

به گزارش خبرنگار العالم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه بدون توجه به اوضاع انسانی فاجعه بار در این منطقه و بی هیچ عامل بازدارنده ای از سوی محافل بین المللی ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها