رایزنی و هماهنگی محورهای مقاومت برای رویارویی با دشمن صهیونیست

رایزنی و هماهنگی محورهای مقاومت برای رویارویی با دشمن صهیونیست
پنج‌شنبه 4 آبان 1402 - 10:13

حزب الله لبنان با محورهای مقاومت جهت مقابله با رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.

العالم - لبنان

ارتش اشغالگر صهیونیستی در مرز با فلسطین با بدترین وضعیت امنیتی مواجه است. همزمان با تحولات میدانی غزه، عملیات کیفی مقاومت اسلامی در نوار مرزی و خطوط مقدم جبهه شدت گرفته است.

مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی از این واهمه دارند که در صورت ورود ارتش به عملیات زمینی در باریکه غزه، حزب‌الله دامنه عملیات و تحرکات خود را گسترش دهد و این امر بدین معناست که مرحله بحرانی‌تر و خطرناک‌تر برای رژیم اشغالگر به وجود خواهد آمد که بنا به تایید مقامات آمریکایی، صهیونیستی و کارشناسان نظامی، این رژیم نمی‌تواند همزمان در دو جبهه بجنگد.

دراین راستا، یک منبع آگاه به روزنامه لبنانی " الدیار" گفت: محور مقاومت با توجه به تحولات اخیر و تداوم جنگ و کشتار سیستماتیک دشمن، سرعت هماهنگی و رایزنی خود را افزایش داده است.

مقاومت غزه در این رایزنی‌ها تأکید کرده که علی‌رغم حملات شدید اشغالگران، برای مقابله با دشمن آماده است و همچنان از توان لازم برای مقابله با عملیات نظامی زمینی علیه باریکه غزه برخوردار است.

این منبع افزود: دیدار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و شیخ صالح العاروری ، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در این چارچوب صورت گرفت و دراین دیدار در مورد اینکه طرف‌های محور مقاومت در این مرحله چه کاری باید انجام دهند تا به پیروزی واقعی دست یابند، گفتگو شد.

پربیننده ترین خبرها