نظرسنجی «معاریو»؛ کاهش میزان صهیونیست‌های طرفدار حمله زمینی به غزه

نظرسنجی «معاریو»؛ کاهش میزان صهیونیست‌های طرفدار حمله زمینی به غزه
جمعه 5 آبان 1402 - 13:04

روزنامه عبری «معاریو» نتایج آخرین نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی، درباره حمایت شهرک‌نشینان از عملیات زمینی در غزه و وضعیت سیاسی تل‌آویو را منتشر کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی
بنابر گزارش |المنار، روزنامه صهیونیستی معاریو از کاهش میزان طرفداران شهرک نشینان صهیونیست در خصوص حمله زمینی به غزه از 65 درصد در هفته گذشته به 29 درصد طی امروز (جمعه) خبرداد.
نتایج نظرسنجی روزنامه عبری «معاریو» یک هفته قبل نشان داده بود که 65 درصد شهرک‌نشینان اسرائیلی از حمله زمینی در مقیاس بزرگ به نوار غزه حمایت می‌کنند؛ با نظرسنجی جدید مشخص شد که تنها 29رصد از آن‌ها اکنون موافق ورود فوری به غزه هستند.

معاریو هفته گذشته گزارش داده بود که 65 درصد اسرائیلی‌ها از حمله زمینی در مقیاس بزرگ به نوار غزه حمایت می‌کنند؛ 49 درصد از آن‌ها گفته بودند که قبل از شروع عملیات زمینی باید کمی احتیاط کرد. اما براساس نظرسنجی امروز این روزنامه، تنها 29 درصد از آن‌ها موافق ورود فوری به نوار غزه هستند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 49 درصد اسرائیلی‌ها معتقدند که «بنی گانتز»، یکی از رهبران ائتلاف مخالفان، برای نخست‌وزیری کابینه تل‌آویو مناسب‌تر است؛ در حالی که 28 درصد معتقدند «بنیامین نتانیاهو» همچنان برای این جایگاه مناسب است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها