روایت خبرنگار العالم از اوضاع دردناک غزه + فیلم

شنبه 6 آبان 1402 - 12:35

خبرنگار العالم در اردوگاه جنین گزارش داد رژیم صهیونیستی سیاست تخریب را در کرانه باختری در پیش گرفته است و تا کنون چندین خانه را به بهانه اینکه مجوز نداشته اند، تخریب کرده است. کما اینکه برخی از خانواده های غزه و اسرای آزادشده را هم تهدید کرده است که خانه هایشان را ویران می کند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم، موج بازداشت های وحشیانه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری حتی برای یک لحظه متوقف نمی شود و مؤسسات و نهادهای اسرا هیچ آمار دقیقی از تعداد بازداشت شدگان ندارند. این در حالی است که شهرک نشینان – که به تازگی مسلح شده اند - به حملات خود علیه فلسطینی ها در سراسر کرانه باختری به خصوص شهرهای سلفیت و نابلس ادامه می دهند، مضافا بر اینکه شهروندان فلسطینی اطراف شهرک ها را هم تهدید می کنند که باید کرانه باختری را ترک کرده و به اردن مهاجرت کنند، در غیر این صورت کشته خواهند شد.

خبرنگار العالم همچنین گفت که رسانه های عبری اعلام کرده اند که شب گذشته صد فروند جنگنده رژیم اشغالگر مناطقی را در غزه بمباران کرده اند و در این بمباران بی سابقه از زمان حملات رژیم اشغالگر به غزه صدها نفر به شهادت رسیده و حرکت آمبولانس ها در این منطقه به طور کامل مختل شد و ارتباطات و اینترنت هم قطع شد.

پربیننده ترین خبرها