سرلشکر باقری: رزمندگان فلسطینی خود سلاح می‌سازند و عملیات طراحی می‌کنند

سرلشکر باقری: رزمندگان فلسطینی خود سلاح می‌سازند و عملیات طراحی می‌کنند
دوشنبه 8 آبان 1402 - 12:16

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که پیشنهاد جمهوری اسلامی یعنی برگزاری همه‌پرسی برای فلسطینیان تنها راه‌حل مسئله فلسطین است گفت:رزمندگان فلسطینی در همین تونل‌هایی که ساخته‌اند آمادگی نظامی خود را نشان می‌دهند.

العالم - ایران

سرلشکر باقری افزود:مگر راهی برای انتقال تسلیحات نظامی به نوار غزه وجود دارد؟ رزمندگان فلسطینی خود سلاح می‌سازند و خود عملیات طراحی می‌کنند و خود به مبارزه با صهیونیست‌ها می‌روند.

سرلشکر محمد باقری صبح امروز (دوشنبه، ۸ آبان‌ماه) در همایش «ایران پایدار؛ به وسعت ایمان به بلندای امید» که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: این همایش همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار می‌شود، حوادثی که نشان داد فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است و هیچ وقت نباید از این اوج خارج شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ابتدا ضمن اشاره آخرین تحولات غزه با بیان اینکه ملت فلسطین 75 سال پیش در یک اقدام تروریستی دشمنان، سرزمینش را از دست داد و هفت دهه است که در حال مبارزه است، تصریح کرد: آنچه در عملیات اخیر رخ داد نتیجه انباشت ظلم چندین ساله صهیونیست‌ها بود و‌ نسبت دادن این عملیات به خارج از فلسطین برای سرپوش گذاشتن بر این شکست بود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها