غافلگیری صهیونیست ها با عملیات هلی برن نیروهای قسام+فیلم

دوشنبه 8 آبان 1402 - 11:26

گردان قسام با اجرای عملیات هلی برن موفقیت آمیز در پشت خطوط مقدم نظامیان صهیونیستی و با درهم کوبیدن پایگاه ایریز با شلیک موشک و راکت، عملیات نفوذ نظامیان صهیونیستی به شمال غزه را خنثی کردند.  

العالم - فلسطین اشغالی

رزمندگان قسام با اجرای عملیات فرود چترباز در پشت خطوط مقدم ارتش رژیم صهیونیستی و در هم کوبیدن منطقه ایریز، پیشروی اشغالگران در محور شمالی غزه را متوقف کردند و در منطقه ای نزدیک دیوار حائل با متجاوزان درگیر شدند.

پس از آن کانال 14 عبری از وقوع حادثه امنیتی خطرناک و تبادل آتش در داخل منطقه ایریز خبر داد. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که که منطقه ایریز اماج حملات گسترده راکت از غزه شده است.

گردان قسام هم به نوبه خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت، نظامیان صهیونیستی و خودروهای آنها را زیر آتش گرفته و دو دستگاه تانک را هدف قرار داده و آنها را با سرنشینانشان به آتش کشیدند.

همچنین مواضع دشمن را در شهرک "ناحال عوز" با راکت هدف قرار دادند. اندکی بعد رسانه های عبری اعلام کردند که تعدادی از نظامیان صهیونیست در عملیات ایریز به هلاکت رسیده یا مجروح شده اند. سخنگوی ارتش رژیم هم اذعان کرد که نیروهای قسام این عملیات را اجرا کرده اند.

پربیننده ترین خبرها