نسل کشی و تخلیه مناطق در غزه+فیلم

دوشنبه 8 آبان 1402 - 14:44

غزه صحنه نسل کشی و بمباران های شدید است. در حالی که رژیم صهیونیستی ادعا می کند عملیات زمینی خود را در شمال غزه متمرکز کرده و جنوب این منطقه امن است، حجم جنایات این رژیم ثابت می کند که سراسر غزه آماج حملات صهیونیست ها بوده و بسیاری مناطق مسکونی در همه استان های غزه به کلی ویران شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

بمباران و موشک باران غزه به حدی است که همه مرزهای جنایت را درنوردیده است. شلیک موشک هایی با چندین تن مواد منفجره، کمربندی آتشین را در سراسر غزه تشکیل داده است.

حمله جنگنده های اف 16 و اف 15 با قدرت تخریب بسیار بالا به مناطق مسکونی پر جمعیت، کمربند آتشینی را در مسافت بیش از یک کیلومتر ایجاد کرده و باعث قتل عام همه شهروندان عادی در آن منطقه شده است.

تمرکز اصلی این کمربند آتش، در شمال غزه و به طور مشخص تر در اردوگاه جبالیا و بیت لاهیا و بیت حانون در مناطق شیخ رضوان و یرموک و اردوگاه الشاطی و شجاعیه است.

همین خطوط آتش را در جنوب غزه هم می بینیم؛ در النصیرات، رفح و خان یونس، رژیم صهیونیستی دست به نسل کشی گسترده زده است و برخی مناطق مسکونی را با خاک یکسان کرده است.

با این جنایات آمار شهدای غزه به بیش از 8 هزار نفر رسیده است. این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدا و مفقودین را بیش از ده هزار نفر برآورد کرده است.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرده است که 15 بیمارستان و مرکز بهداشت ا زمجموع 35 بیمارستان از چرخه خدمت خارج شده اند.

پربیننده ترین خبرها