حفره ای به عمق 10 متر در بمباران نصیرات در غزه

حفره ای به عمق 10 متر در بمباران نصیرات در غزه
دوشنبه 8 آبان 1402 - 19:26

یک شاهد به شبکه العالم گفت که اشغالگران اردوگاه نصیرات را با مواد منفجره هدف قرار دادند به گونه ای که حفره‌ای به عمق 10 متر در آن ایجاد شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم از یک شاهد که در حال انتقال مجروحان از اردوگاه نصیرات به بیمارستان القدس بود، در مورد بمباران سوال کرد و او پاسخ داد که رژیم اشغالگر سالن تل القمر در وسط اردوگاه نصیرات را هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: «این سالن مکان نگهداری حدود 50 نفر از آوارگان بود که اکثریت آنها را کودک، زن و افراد سالخورده تشکیل می داد و بیشتر آنها شهید شدند.»

این شهروند ادامه داد که پیکر مطهر شهدا سوخته بود و اکثر مجروحان بر اثر شدت بمباران در وضعیت بسیار وخیمی قرار داشتند. شدت بمباران به حدی بود که حفره ای به عمق بیش از 10 متر در زمین ایجاد شد.

وی تاکید کرد که همه دنیا بدانند که ما برده نیستیم. هر کسی در دنیا وطنی دارد که در آن زندگی می کند، وطن ما نیز که در آن زندگی می کنیم، نامش فلسطین است و به خواست خدا آن را آزاد خواهیم کرد.

این شهروند فلسطینی گفت: ما مرتکب اشتباه نمی شویم و کشورمان را ترک نمی کنیم و در آن زندگی می کنیم. ممکن است در آن بمیریم هرچند این مرگ را شهادت می دانیم.

پربیننده ترین خبرها