گزارش خبرنگار العالم از جنایات هولناک اشغالگران/ بمباران چاه‌های آب غزه برای محروم کردن ساکنان از آب

سه شنبه 9 آبان 1402 - 13:15

خبرنگار شبکه خبری العالم از نوار غزه گفت: تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای بیست و پنجمین روز ادامه دارد و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بمباران منازل غیرنظامیان ادامه می دهند.

العالم- فلسطین

احمد سهمود خبرنگار العالم افزود تا این لحظه شمار زیادی شهید و زخمی پس از بمباران خانه ای در منطقه المغازی و همچنین خانه دیگری در الزوایده، به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شده اند و یک تالار عروسی نیز دیروز دوشنبه در اردوگاه نصیرات هدف قرار گرفت.

وی افزود: بمباران بر محله های التفاح، الشعف، الزیتون، تل الهواء و منطقه النصرغزه متمرکز شده، این محله ها از محله های شرقی و غربی باریکه هستند و کشتار دراین محله ها ادامه دارد .

وی بر عدم توانایی آمبولانس‌ها در رسیدن به برخی مناطق به دلیل هدف گیری آن و هدف قرار دادن زیرساخت ها و خیابان های اصلی حد فاصل مرکز پزشکی شفا و این مناطق خبر داد و گفت: همچنین تمرکز بمباران توپخانه بر خیابان البحر است که برای شهر غزه حیاتی است و دارای هتل ها و تالارهای زیادی است، و امروز سه شنبه مورد حمله توپخانه ای قرار گرفت.

خبرنگار العالم از غزه به بمباران چاه های آب منطقه النصیرات در چارچوب تشدید محاصره غزه و جلوگیری از رسیدن آب به منازل شهروندان، و کشتاری که در این منطقه رخ داد و به شهادت بیست نفر منجرشد، اشاره کرد.

سهمود گفت: هر از چند گاهی افزون بر تشدید گلوله باران به صورت کمربند آتشی در مجاورت بیمارستان قدس، صدای گلوله باران در منطقه الوسطی در اطراف بیمارستان شهدای الاقصی را می شنویم.

پربیننده ترین خبرها