یکی از رزمندگان جنین در گفتگو با العالم: دست از مقاومت برنخواهیم داشت

سه شنبه 9 آبان 1402 - 14:12

خودروهای نظامی سنگین و جنگنده‌های صهیونیستی بار دیگر آسمان و اردوگاه جنین را آماج حملات خود قرار دادند و اشغالگران با شلیک گلوله تلاش کردند به جهانیان اثبات کنند که ارتشی شکست ناپذیر هستند اما مقاومت فلسطین چندین دهه نادرست بودن آن را ثابت کرده است.

العالم - فلسطین

رزمندگان مقاومت تیپ جنین امروز، شهدای جدیدی از جمله وئام حنون یکی از بنیانگذاران این گردان را تشییع کردند.

یکی از رزمندگان مقاومت تیپ جنین به شبکه العالم گفت: اشغالگران نمی توانند کاری کنند و هر چه تقدیر ما باشد همان خواهد شد و عمر دست خداست ما انشاءالله به مقاومت ادامه خواهیم داد؛ اقدامات اشغالگران دلیل شکست و ناکامی آنان است و حوادث نوار غزه بزرگترین دلیل ناکامی اشغالگران است و به خواست خدا از بین خواهند رفت.

فلسطینی ها در این خاک ریشه دارند و علیرغم چند دهه مصیبت هنوز برای وطن و شهدا فریاد سر می دهند.

اشغالگران ساختمان ها و مکان های دیدنی که ریشه دار بودن فلسطین ها را ثابت می کند را بمباران کردند و در آخرین تلاش خانه ها را آتش زدند تا روزی در تاریخ دروغین خود بگویند که اینجا فلسطینی نبود، اما نام اردوگاه جنین با وجود همه این تلاش ها باقی خواهد ماند.

رژیم اشغالگر اسرائیل نتوانست در طول هفتاد و پنج سال ساختار مقاومت فلسطینیان را نابود کند،بنابراین تصمیم گرفته خیابان‌ها و بناهای اصلی را ویران کند که برای ارتش اسرائیل معنایی جز پیروزی ندارد که باید نابود شود.

پربیننده ترین خبرها