گزارش خبرنگار العالم از جنایت جدید صهیونیست ها علیه رهبر حماس

گزارش خبرنگار العالم از جنایت جدید صهیونیست ها علیه رهبر حماس
سه شنبه 9 آبان 1402 - 18:05

فارس الصرفندی خبرنگار شبکه العالم از رام الله گفت:  کرانه باختری صبح روز سه شنبه پرحادثه بود که از العاروره در غرب رام الله آغاز شد، به گونه ای که نیروهای اشغالگر اسرائیل خانه شیخ صالح العاروری نایب رئیس جنبش حماس را ویران کردند.

العالم- فلسطین

وی افزود: ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به شهرک العاروری، در آنجا مقررات منع رفت و آمد اعلام کرد و مستقیماً به منزل شیخ صالح العاروری رفته و خانه را کاملا تخریب کرد.

وی گفت: خانواده شیخ العاروری به ویژه برادران وی در این مدت تقریباً همگی در بازداشت به سر می برند و همه افراد مرتبط با شیخ العاروری، چه از جنبش حماس و چه غیر از جنبش حماس، درزندان های رژیم اشغالگر اسرائیل بازداشت هستند. وی افزود: در یک شب بیش از 40 فلسطینی دستگیر شدند که بیشتر آنها از خانواده العاروری بودند.

وی با بیان اینکه نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته 50 فلسطینی را دستگیر کردند، گفت: تعداد اسرای فلسطینی از 7 اکتبر تا امروز به بیش از 1600 نفر رسیده است که آخرین آنها ناصر الدین الشاعر معاون سابق نخست وزیر فلسطین و اعضا و وزرای دولت دهم فلسطین، از جمله شیخ نائب الرجوب، برادر سرلشکر جبرئیل الرجوب، معاون رئیس جنبش فتح بودند.

خبرنگار العالم با بیان اینکه دیروز دوشنبه به طور رسمی اعلام شد که بیشتر ورودی های کرانه باختری بسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: اکثر شهرهای فلسطین در محاصره ایست های بازرسی نظامی یا گیت های الکترونیکی هستند.

پربیننده ترین خبرها