یکی از رهبران حماس در گفتگوی اختصاصی با العالم :

صحبت اسرائیل از عملیات زمینی در غزه تبلیغات شکست خورده برای سرپوش گذاشتن بر شکست هایش است

سه شنبه 9 آبان 1402 - 20:23

یکی از رهبران جنبش حماس، تهدیدات رژیم اشغالگر درخصوص نابودی رهبران این جنبش را توهم توصیف کرده و تاکید کرد که توان های رزمی حماس به قوت خود باقی است و این جنبش به مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل ادامه می دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

«غازی حمد» در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم گفت : صحبت رژیم اشغالگر از اجرای عملیات زمینی در غزه ، صرفا تبلیغات شکست خورده برای سرپوش گذاشتن برشکست های خود است.

وی افزود: رژیم اشغالگر تاکنون به هیچ دستاورد سیاسی یا نظامی یا امنیتی دست نیافته است و از این رو ، جام غضب خود را بر روی غیرنظامیان و افراد بیگناه و کودکان و زنان خالی می کند.

حمد افزود : تلاش رژیم اشغالگر برای یورش زمینی به غزه با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست های خود است و می خواهد اینگونه القا کند که در داخل باریکه غزه به دستاوردهایی دست پیدا می کند تا اسرائیلی ها را متقاعد کند که ارتش رژیم اشغالگر شکست نخورده است.

وی تاکید کرد : مقاومت در باریکه غزه مقتدر و یکپارچه است و با همه توان خود برای ناکام گذاشتن این یورش تلاش می کند و عملا هم توانسته است ضربه ای سخت به آن وارد کند ، به شکلی که توانسته چند دستگاه تانک را منهدم کند و تعدادی از نظامیان اسرائيلی را به هلاکت برساند.

حمد تاکید کرد : موضع مقاومت همچنان ثابت ، مقتدر و یکپارچه است و قادر است که با این تجاوزگری مقابله نماید.

وی با بیان اینکه تلفات فلسطینی ها تا به این لحظه فقط غیرنظامی بوده است ، اظهار داشت : رژیم اشغالگر اگر می تواند آماری از تعداد نیروها و رزمنده هایی را که به شهادت رسانده ، اعلام کند و اینکه آیا عملا توانسته است که به قدرت های نظامی آنان دست پیدا کند؟!

غازی حمد افزود : رژیم اشغالگر با فریب کاری و تبلیغات دروغین و گمراه کننده به دنبال تقویت روحیه اسرائیلی هاست ولی ما باور داریم که آنچه در میدان جنگ اتفاق می افتد ، صرفا مقابله با نیروهای اشغالگر است.

وی تصریح کرد : تلفاتی که اسرائیل وارد کرده ، صرفا به غیر نظامیان است که این رژیم درحق آنان بدترین و فجیع ترین کشتارها را مرتکب شده است ، و این اقدامات به هیچ وجه پیروزی برای دشمن محسوب نمی شود.

وی درباره تهدیدات رژیم اشغالگر و درخواست های برخی از مسئولان این رژیم برای نابودی رهبران حماس در خارج از فلسطین گفت : حماس ، صرفا یک جنبش یا یک سازمان نیست ، بلکه بخشی از ملت فلسطیبن است و اسرائیل امروزه با حماس بلکه با همه ملت فلسطین می جنگد.

وی ادامه داد : مقاومت چه در غزه و چه کرانه باختری و چه قدس یا حتی خارج از آن به بخشی از فرهنگ ما تبدیل شده است و این بدان معناست که ملت فلسطین همه درباره مقاومت دربرابر رژیم اشغالگر با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

حمد درباره اینکه آیا تماس هایی از سوی طرف های عربی و بین المللی و درباره آتش بس یا موضوع اسرا وجود دارد یا خیر،‌ گفت : تماس های بسیاری از سوی بسیاری از کشورهای عربی به ویژه مصر و قطر و نیز سازمان ملل و حتی برخی کشورهای اروپایی برقرار شده است ، ولی اکنون اولویت برای ما توقف حملات به باریکه غزه است زیرا آنچه در حال حاضر رخ می دهد ، کشتار جمعی است و ما می خواهیم بار این جنایت را از دوش ملت فلسطین برداریم ، سپس کمک ها را به دست اهالی باریکه غزه برسانیم.

حمد اظهار داشت : این پیام ما به همه میانجی هاست که با ما ارتباط برقرار می کنند.

پربیننده ترین خبرها