هنیه: اشغالگران در هفتم اکتبر و در تهاجم زمینی خود شکست خورد

هنیه: اشغالگران در هفتم اکتبر و در تهاجم زمینی خود شکست خورد
چهارشنبه 10 آبان 1402 - 16:59

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: بارها به طرف‌های بین‌المللی اطلاع دادیم که تداوم یورش های نتانیاهو به مسجدالاقصی و اقدامات کابینه او بی پاسخ نخواهد بود.

العالم - فلسطین اشغالی

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو زنده تلویزیونی گفت: جنگ غزه نبردی سرنوشت ساز بین معتقدان به تسامح و همزیستی و نازی ها است، ایستادگی مردم ما نقشه های دشمن برای نکبه جدید (کوچاندن دوباره ملت فلسطین) را خنثی کرده است.

هنیه تاکید کرد:‌ نتانیاهو فقط به فکر نجات خود و خانواده اش از زندان و بازخواست است؛ حتی به قیمت نابودی کل منطقه

وی افزود: به دشمنان می گویم که در هفتم اکتبر و در تهاجم زمینی خود شکست خوردید، بارها به طرف‌های بین‌المللی اطلاع دادیم که تداوم یورش های نتانیاهو به مسجدالاقصی و اقدامات کابینه او بی پاسخ نخواهد بود.

رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: حماس یک چشم انداز جامع ارائه کرد که با توقف تجاوزگری رژیم صهیونیستی، گشوده شدن گذرگاه ها و انعقاد قرارداد تبادل اسرا آغاز می شود، اشغالگران هزینه های زیادی از جمله درخصوص جان تعدادی از اسیران خود در نزد مقاومت فلسطین متحمل خواهند شد تا به اشتباه خود برسند.

وی افزود: به همه جبهه های مقاومت در لبنان، عراق، یمن و سوریه به خاطر مواضع مترقیانه و مبارزه مشروعشان درود می فرستم، ما بر لزوم ادامه فعالیت گذرگاه رفح بدون توقف در هر دو جهت تاکید می کنیم، زیرا این گذرگاه صرفاً مصری-فلسطینی است.

اسماعیل هنیه تصریح کرد: منطقه یا خارج از آن تا زمانی که مردم ما از حقوق مشروع خود در آزادی، ثبات و بازگشت به سرزمین خود برخوردار نباشند، از امنیت و ثبات برخوردار نخواهد بود، ما به کشورهای حامی رژیم صهیونیستی به ویژه ایالات متحده بار دیگر می گوییم که باید حمایت نظامی از این کابینه فاشیست را پایان دهند.

پربیننده ترین خبرها