صنعا: دیروز شعار مرگ بر اسرائیل بود و امروز با پهپاد و موشک بر سر دشمن فرود می آییم

صنعا: دیروز شعار مرگ بر اسرائیل بود و امروز با پهپاد و موشک بر سر دشمن فرود می آییم
پنج‌شنبه 11 آبان 1402 - 21:41

«ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع رسانی یمن در گفتگو با العالم گفت که استراتژی ثابت یمن یاری برادرانمان در فلسطین تا بیرون راندن اشغالگر غاصب است.

العالم - یمن

ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی یمن شامگاه امروز پنجشنبه در گفتگو با العالم تأکید کرد در گذشته شعار مرگ بر اسرائیل را سر می دادیم اما امروز با پهپاد و موشک مواضع دشمن را در عمق فلسطین در هم می کوبیم.

بر اساس این گزارش، «ضیف الله الشامی» افزود: عملیات ما برای هدف قرار دادن مواضع مشخص شده ادامه خواهد یافت و رهبرمان سطح پاسخگویی را مشخص می کند.

وزیر یمنی اظهار داشت: منش ما منش قرآن کریم و مرزهای ما مرزهای اسلام است و به رغم آنکه به ما تعدی شده در کنار مردم فلسطین خواهیم بود.

الشامی گفت: ما با دشمنان خدا و دین خدا می جنگیم و زندگی بدون یاری مظلومان فلسطین بی ارزش است.

وی درباره استراتژی یمن درقبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ما با دشمنان خدا و دین خدا می جنگیم و زندگی بدون یاری مظلومان فلسطین بی ارزش است.

این وزیر یمنی تاکید کرد: مردم یمن دارای اراده و ایمان هستند و به همین دلیل وحشت در رژیم صهیونیستی طبیعی است.

پیش از این، ژنرال یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی به صورت رسمی از هدف قراردادن برخی اهداف در اراضی اشغالی خبر داد و به این ترتیب رسماً انصارالله یمن به عملیات طوفان الاقصی و نبرد با رژیم صهیونیستی پیوست.

سریع تاکید کرد: در برابر حملات وحشیانه آمریکا و اسرائیل به نوار غزه باید با توکل به خدا و برای یاری به ملت مظلوم و عزیز فلسطین به وظیفه خود عمل می‌کردیم.

وی در ادامه افزود: تعداد زیادی موشک بالستیک و پهپاد را به سوی اهداف مختلف دشمن در اراضی اشغالی شلیک کردیم. تاکید می‌کنیم که این عملیات، سومین عملیات برای یاری به برادران مظلوم ما در فلسطین بود.

سریع گفت: ما تا زمانی که حملات اسرائیل متوقف نشود، به واردنمودن ضربات ویژه به وسیله موشک و پهپاد ادامه خواهیم داد. موضع ملت یمن در برابر مساله فلسطین ثابت و اصولی است. ملت فلسطین حق کامل برای دفاع از خویش و استیفای تمامی حقوق خود را دارد.

وی در ادامه گفت: آن چه که امنیت منطقه را متزلزل می‌کند و گستره نبرد را گسترش می‌دهد، تداوم ارتکاب جنایات و کشتار اهالی نوار غزه و تمامی نقاط فلسطین از سوی دشمن صهیونیستی است.

پربیننده ترین خبرها