گزارش العالم از بازتاب سخنرانی سید حسن نصرالله در میان صهیونیست ها

شنبه 13 آبان 1402 - 22:08

تاکید دبیرکل حزب الله لبنان بر این مساله که نبرد طوفان الاقصی با پیروزی مقاومت فلسطین به پایان خواهد رسید، درمیان بسیاری از صهیونیست ها بازتاب یافت.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه العالم در رام الله درخصوص واکنش صهیونیست ها به سخنرانی روز گذشته سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: رسانه های اسرائيلی بر روی سخنان دبیرکل حزب الله تمرکز کردند.

گزارشگر العالم خاطرنشان کرد: برخی ها اعلام کردند که سخنرانی وی شدید اللحن نبود، بلکه یک سخنرانی عاقلانه بود و برخی دیگر گفتند که وی در سخنرانی خود بر روی مسائل مختلف تمرکز کرد. مساله اول این بود که سید حسن نصرالله بر این موضوع تاکید کرد که مقاومت پیروز خواهد شد و مساله دوم مقایسه نبرد طوفان الاقصی با نبرد سال ۲۰۰۶ و تماس تلفنی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی با سید حسن نصرالله و بیان این موضوع که بعد از این نبرد، شما به یک قدرت منطقه ای تبدیل خواهید شد.

به گزاش خبرنگار العالم، مساله دیگری که توجه بسیاری از صهیونیست ها را برانگیخت، تاکید بر این مساله بود که این نبرد با پیروزی مقاومت فلسطین به پایان خواهد رسید.

خبرنگار العالم ادامه داد: مساله بعدی، تاکید سید حسن نصرالله بر این موضوع بود که پیروزی همراه فلسطینی ها خواهد بود و این که محور مقاومت، فلسطینی ها و حماس را تنها نخواهد گذاشت و این مساله دربردارنده این پیام برای صهیونیست ها است که درصورت رسیدن به یک مرحله مشخص ، آن ها با جنگی نه فقط از شمال و جنوب بلکه از هر طرف، مواجه خواهند شد.

ممانعت رژیم صهیونیستی از برداشت محصولات زیتون فلسطینیان

در ادامه این گزارش همچنین آمده است: با فرارسیدن موسم برداشت محصول زیتون،‌ ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل به شیوه ای جدید به فلسطینی ها حمله ور می شود، به گونه ای که برخی از فلسطینی ها نتوانسته اند خود را به مزارعشان برسانند و محصولاتشان را برداشت کنند.

این گزارش می افزاید،‌ حملات رژیم صهیونیستی و محدودیت هایی که ایجاد کرده است، بسیاری از فلسطینی های ساکن کرانه باختری را از رفتن به مزارع خود منع کرده،‌ این اقدامات شامل بستن راه ها، شهرها و مناطق فلسطینی است، از سوی دیگر درمواردی نیز شهرک نشینان صهیونیست به کشاورزان هنگام چیدن زیتون حمله ور می شوند. این اقدامات رژیم صهیونیستی همگی در راستای سیاست مجازات فلسطینی ها صورت می گیرد.

پربیننده ترین خبرها