شیخ نعیم قاسم: آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ غزه دچار فروپاشی اخلاقی شده اند

شیخ نعیم قاسم: آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ غزه دچار فروپاشی اخلاقی شده اند
شنبه 13 آبان 1402 - 22:14

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: آمریکا و غرب به علت مواضع خود در قبال تجاوزگری رژیم اسرائیل به غزه از نظر اخلاقی و سیاسی دچار فروپاشی شده اند.

العالم - لبنان

شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان،‌ امروز (شنبه) طی سخنانی اظهار داشت: مقاومت در لبنان همواره در عرصه نبرد تاثیرگذار بوده و طرح های رژیم اسرائیل را با چالش مواجه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کشتارهای رژیم اسرائیل در غزه بر عزم و اراده فلسطینی ها در رویارویی با دشمن صهیونیست می افزاید، از جهان مستکبر خواست که جنگ را متوقف کند تا در منطقه گسترش نیابد. وی گفت : از ما نخواهید که خواهان متوقف شدن جنگ نباشیم.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: آمریکا و غرب از لحاظ اخلاقی و سیاسی سقوط کرده اند و شعارهای آن ها در زمینه حقوق بشر و دموکراسی فاقد ارزش و اعتبار است و این ، از جمله دستاوردهای طوفان الاقصی است.

معاون دبیر کل حزب الله گفت : حزب الله بخشی از رویارویی در نبرد فلسطین است و ما بین آزادسازی فلسطین و لبنان و منطقه تفاوت قائل نمی شویم و طرح های رژیم اسرائیل را با شکست مواجه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد،‌ ما متحد خواهیم بود و برای مقاومت تلاش خواهیم کرد در این راه هر زمانی که لازم باشد بهای آن را ‌خواهیم پرداخت.

پربیننده ترین خبرها