سخنگوی گردان های قسام: ۲۴ دستگاه تانک و خودروی نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار دادیم / تصاویر جدید نبرد و انهدام ادوات نظامی صهیونیست ها را به زودی منتشر می کنیم

سخنگوی گردان های قسام: ۲۴ دستگاه تانک و خودروی نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار دادیم / تصاویر جدید نبرد و انهدام ادوات نظامی صهیونیست ها را به زودی منتشر می کنیم
شنبه 13 آبان 1402 - 20:56

سخنگوی گردان های قسام از هدف قرار دادن تانک های ضد زره و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در نبرد با نظامیان این رژیم خبر داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، ابوعبیده سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس،‌ در سخنانی که از شبکه خبری العالم پخش شد،‌ با اشاره به هدف قرار دادن تانک های ضد زره و خودروهای نظامی صهیونیست ها اظهار داشت: وارد جنگی نابرابر با دشمن صهیونیستی شدیم ولی این جنگ در جهان تدریس خواهد شد و تاریخ آنرا جاودانه خواهد کرد.
وی افزود: رزمندگان ما نیروهای دشمن را دور می زنند و از فاصله نزدیک با آنان درگیر می شوند.

سخنگوی گردان های قسام خاطرنشان کرد، تصاویر و فیلم های عملیات رزمندگان در زمینه نبرد با دشمن و ضربه زدن به نیروهای صهیونیستی و منهدم کردن خودروهای آنها را در ساعات آینده منتشر خواهیم کرد.
وی افزود: آنچه را که تا کنون منتشر کرده ایم و در دقایق و روزهای آینده نیز منتشر خواهیم کرد ، تنها بخشی اندک از مبارزات قهرمانانه نیروهای ما علیه دشمن در میدان نبرد است.
ابوعبیده با بیان این که حاصل خرابی هایی که دشمن به بار می آورد ،‌ برایش صرفا نومیدی، شکست و ننگ و عار است، گفت: امروز از قلب نبرد طوفان الاقصی در بیست و نهمین روز این نبرد با شما سخن می گوییم و به ملت ما که در معرض جنایتی برنامه ریزی شده هستند، درود می فرستیم.

حملات به دشمن صهیونیستی با موشک های هدایت شونده ضد زره

وی خاطرنشان کرد،‌ از محور جنوبی شهر غزه حملاتی را با موشک های هدایت شونده ضد زره اجرا کردیم.
ابوعبیده گفت: در این نبرد تلفاتی را به نیروهای رژیم اشغالگر وارد کردیم و رزمندگان ما به هدف قرار دادن سربازان و خودروهای اسرائیلی در ساعت های مختلف ادامه می دهند.
سخنگوی گردان های قسام تصریح کرد،‌ رزمندگان ما ۲۴ دستگاه تانک و خودروی نظامی یا نفربر و بولدوزر اسرائيلی را به طور کامل یا به شکل جزئی منهدم کردند.

پربیننده ترین خبرها