شکار 3 تانک ارتش رژیم صهیونیستی توسط مقاومت فلسطین

شکار 3 تانک ارتش رژیم صهیونیستی توسط مقاومت فلسطین
يکشنبه 14 آبان 1402 - 13:55

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین 3 تانک ارتش رژیم صهیونیستی را که در تلاش برای نفوذ به بخش‌های مختلفی از نوار غزه بودند، منهدم کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

«کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)،‌ ظهر امروز (یکشنبه)، جزئیات جدیدی از عملیات مقاومت در برابر نیروهای رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

شاخه نظامی حماس ابتدا اعلام کرد رزمندگان مقاومت یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را که در تلاش برای نفوذ به شمال غرب شهر غزه بود، منهدم کردند.

لحظاتی بعد، کتائب القسام اعلام کرد ۲ تانک دیگر ارتش اسرائیل که به جنوب غرب منطقه «تل الهوا» نفوذ کرده بودند، با راکت‌های «یاسین ۱۰۵» منهدم شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته در حالی مدعی نفوذ به شهر غزه و ترور فرماندهان مقاومت شده است که روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز»، بامداد امروز، فاش کرد عملیات اسرائیل به کشتن سران ارشد و میانی حماس، حتی نزدیک هم نشده است.

این روزنامه آمریکایی خبر داد دولت واشنگتن به رژیم تل‌آویو گفته سران حماس را هدف قرار دهد؛ اما مشخص نیست که چقدر موفق بوده‌اند.

نیویورک‌تایمز در ادامه به نقل از منابع آگاه نوشت: «عملیات اسرائیل تاکنون به نابودی صفوف رهبری ارشد و میانی حماس حتی نزدیک هم نشده است».

پربیننده ترین خبرها