سخنگوی القسام: اسرائیل درباره کشته‌های خود در غزه دروغ می‌گوید

سخنگوی القسام: اسرائیل درباره کشته‌های خود در غزه دروغ می‌گوید
پنج‌شنبه 11 آبان 1402 - 22:17

سخنگوی نظامی گردانهای القسام در ادامه هشدار به صهیونیستها گفت: که منتظر سربازان بیشتر خود باشید که در کیسه‌های مشکی [مخصوص جنازه] بازخواهند گشت.

العالم - فلسطین اشغالی

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای القسام (شاخه نظامی حماس) خبر داد که پس از گذشت ۲۷ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، نیروهای القسام در همه محورهای غزه، در حال مقابله با نیروهای صهیونیستی هستند.

ابوعبیده با اشاره به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان اسرائیلی در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: شامگاه امروز، در محور شمال غرب غزه، پاتک بزرگی انجام دادیم که در جریان آن، شش تانک و دو نفربر منهدم شد.

ابوعبیده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درباره تعدادی اسرائیلیهایی که در غزه کشته شدند، دروغ می‌گوید، خطاب به شهرک‌نشینان اشغالگر گفت: تعداد کشته‌ شده‌های ارتش شما، بسیار بیشتر از چیزی است که رهبرانتان اعلام می‌کنند.

مقام‌های رژیم صهیونیستی امروز تأیید کردند که شمار نظامیان رژیم صهیونیستی که در جریان عملیات زمینی در غزه کشته شدند، به ۱۸ نفر افزایش یافت. ارتش تل‌آویو همچنین اعلام کرده است که چهار نظامی صهیونیست در جریان عملیات زمینی در شمال نوار غزه به شدت زخمی شده‌اند.

سخنگوی القسام در ادامه هشدار به صهیونیستها، در پایان گفت: منتظر سربازان بیشتر خود باشید که در کیسه‌های مشکی [مخصوص جنازه] بازخواهند گشت. غزه را به نفرینی علیه شما بدل خواهیم کرد.

پربیننده ترین خبرها