شب خونین غزه؛ بازگشت جنگده‌ها به ناو هواپیمابر پس از بمباران

دوشنبه 15 آبان 1402 - 15:20

شهر غزه دیشب، شب بسیار سختی را گذراند، به طوری که جنگنده های دشمن چندین منطقه را همزمان هدف حملات شدید قرار دادند و به مدت 40 دقیقه بی وقفه غزه را زیر آماج بمب و آتش گرفتند.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی خبرنگار العالم در غزه گزارش داد: شهر غزه، شب بسیار سختی را تجربه کرد، جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطق مختلف غزه را به شدت بمباران کردند. دراین حمله حملات رژیم صهیونیستی بمباران اطراف بیمارستان النصر، بیمارستان کودکان الرنتیسی، در منطقه الرمال و منطقه ساحلی اطراف بیمارستان الشفاء مبادرت کرد.

جنگنده های این رژیم به مدت 40 دقیقه به طور بی وقفه مناطق مختلف غزه را بمباران کردند. به نظر می رسد که اشغالگران با این کار می خواهند تهاجم زمینی خود را به منطقه ساحلی، به ویژه در خیابان الرشید، پوشش دهند.

بنابر گزارش خبرنگار العالم،‌ شاهدان عینی جنگنده‌های اسرائیلی را دیدند که با پرواز در ارتفاع بسیار پایین بر فراز منطقه ساحلی، از سمت دریا به منطقه غزه نزدیک شده و بمب‌های خود را پرتاب می کردند و این امر منجر به وقوع آتش سوزی بزرگی شد.

بنابر این گزارش، با وجود قطعی برق در غزه، شب‌ها به دلیل تداوم حملات پیاپی رژیم صهیونیستی، کاملاً روشن می شود در بمباران و حملات دیشب به غزه، جنگده‌ها پس از بمباران به ناو هواپیمابر بازگشته و دوباره جایگزین می شدند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که اشغالگران شب گذشته اینترنت و همه شبکه‌های ارتباطی بین شهروندان فلسطینی در غزه را قطع کردند تا جنایات خود را دور از چشم جهانیان انجام دهند.

این گزارش می افزاید: بر اثر قطع شبکه ارتباطی، آمار مجروحان و شهدا مشخص نیست و پس از طلوع آفتاب معلوم خواهد شد که چه کشتار بزرگی در غزه رخ داده است.
خبرنگار العالم همچنین گزارش داد که قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی در دیرالبلح یک قایق ماهیگیری فلسطینی را هدف قرار دادند که منجر به شهادت یک شهروند شد. شب گذشته رژیم اشغالگر حملات هوایی شدیدی را به دیرالبلح انجام داد.

پربیننده ترین خبرها