شمار کشته های نظامیان صهیونیست درحمله زمینی به غزه به 32 نفر رسید

شمار کشته های نظامیان صهیونیست درحمله زمینی به غزه به 32 نفر رسید
چهارشنبه 17 آبان 1402 - 12:58

منابع خبری از افزایش شمار کشته های افسران و نظامیان صهیونیست از زمان حمله زمینی به غزه به 32 نفر خبردادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی
خبرگزاری فلسطینی شهاب به نقل از کانال خبری صهیونیستی کان گزارش داد که از زمان آغاز حمله زمینی به غزه تا کنون شمار سربازان و افسران اسرائیلی کشته شده در درگیری های داخل غزه به 32 نفر رسیده است.
در همین زمینه سخنگوی گردان های قسام در تازه ترین اظهارات خود اعلام کرد که نیروهای این گردان 15 دستگاه خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را ظرف 24 ساعت گذشته در اطراف اردوگاه الشاطی و بیت حانون منهدم کردند.

ابو عبیده، سخنگوی گردان قسام، شاخه نظامی جنبش حماس خاطرنشان کرد: رزمندگان ما نظامیان صهیونیستی متجاوز را با راکت هدف قرار داده و در محورهای مختلف با آنها درگیر شدند.

گردان قسام پیشتر از این اعلام کرده بود که مواضع نظامیان صهیونیستی را که در دو محور شمال غرب و جنوب غزه در حال پیشروی بودند، با ده ها قبضه راکت درهم کوبیده است. همچنین در پاسخ به حملات این رژیم به غیر نظامیان، "اسدود" را موشک باران کرده است.

از سوی دیگر با اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک نظامی دیگر خود در غزه طی امروز (چهارشنبه)، شمار کشته های اعلامی نظامیان این رژیم به ۳۴۹ نفر افزایش یافت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ادامه درگیری‌ها با نیروهای مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه، یک نظامی ۲۸ ساله این رژیم کشته شده و ۳ نظامی دیگر از جمله دو نیروی یگان چتربازارن و یک نیروی گعفاتی زخمی شدند.

با احتساب کشته شدن این نظامی جدید صهیونیست، شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی)‌ تا امروز به ۳۴۹ نفر افزایش یافت.

منابع خبری می گویند شمار کشته ها و زخمی های نظامیان صهیونیست به علت سانسور و سیاست قطره چکانی اخبار تلفات این رژیم، بیش از اعداد و ارقام اعلام شده از سوی مقامات صهیونیست است.

پربیننده ترین خبرها