الهندی: این «اسرائیل» است که درباره موضوع بازداشت شدگان در غزه تعلل می کند

الهندی: این «اسرائیل» است که درباره موضوع بازداشت شدگان در غزه تعلل می کند
جمعه 19 آبان 1402 - 19:37

محمد الهندی، معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی در مورد اسیران یا بازداشتی‌های گروه‌های مقاومت در باریکه غزه تعلل می‌کند، خاطرنشان کرد: اشغالگران از روش گرسنه نگاه داشتن و آواره کردن مردم غزه استفاده می‌کنند.

العالم - فلسطين

الهندی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: درود بر مردم ثابت قدم ما در باریکه غزه که در طول 35 روز در مقابل چشمان جهانیان در معرض یک قتل عام واقعی هستند.

وی افزود: اسرائیل از سلاح گرسنه نگاه داشتن مردم غزه با بمباران نانوایی ها، منابع آبی و پنل های خورشیدی استفاده می کند.

الهندی گفت : اسرائیل با حمایت آمریکا و کشورهای غربی برای کوچاندن مردم غزه تلاش می کند، جنایتی که از پایان جنگ جهانی دوم تاکنون شاهد آن نبوده ایم و خیابان های منتهی به بیمارستان های غزه از جمله الشفا و بیمارستان کودکان النصر، اندونزی و شهدای الاقصی و قدس به شدت ویران و تخریب شده است.

الهندی با تمجید از مقاومت ملت فلسطین که با توجه به شرایط خود در این نبرد در مکان‌های مختلف چه در یمن، عراق و جنوب لبنان، شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: جبهه جنوب لبنان در حال از بین بردن یک سوم ارتش ذخیره اسرائیل است. ده ها هزار شهرک نشین را آواره می کند و هر احتمالی وارد است.

وی گفت: به همگان اطمینان می دهیم که این جنگ دیوانه وار به دلیل شوک بزرگی که به بار آورد در 7 اکتبر به پایان رسید و تصویر 7 اکتبر همان تصویری است که در اذهان جهانیان ماندگار خواهد شد و کشتارهای پس از این تاریخ ، بیانگر آشفتگی شدید رژیم اشغالگر است.

الهندی ادامه داد: روحیه مقاومت با وجود حملات شدید اسرائیل همچنان بالاست و رزمندگان مقاومت از انعطاف بالایی برخوردار هستند و اگر نیروهای اسرائیلی از خودروهای خود پیاده شوند ، ممکن است جنگ خیابانی در باریکه غزه رخ بدهد.

الهندی با تاکید بر اینکه هدف از جلساتی که درباره آینده غزه برگزار می شود ، به زعم صهیونیست ها شکست مقاومت است ، گفت این توهم است، و هیچکس نمی تواند درباره نحوه مدیریت غزه بدون مقاومت صحبت کند و موضوع مدیریت غزه تنها به مردم فلسطین مربوط می شود ، نه آمریکا و عرب ها که تماشاگر این کشتارها هستند.

پربیننده ترین خبرها