سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی برفراز نوار غزه/شکار سه خودروی زرهی دیگر اسرائیل

سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی برفراز نوار غزه/شکار سه خودروی زرهی دیگر اسرائیل
شنبه 20 آبان 1402 - 12:13

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک پهپاد پیشرفته رژیم صهیونیستی از نوع "هرون تی پی - ایتان" بر فراز نوار غزه خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش منابع فلسطینی، رزمندگان مقاومت موفق شدند یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را بر فراز غزه هدف قرار داده و سرنگون کنند.

شکار سه خودروی زرهی دیگر نظامیان صهیونیست

گردان های القسام نیز امروز از هدف قرار دادن سه دستگاه خودروی زرهی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در محور جنوب غربی شهر غزه با راکت الیاسین ۱۰۵ خبر داد.

نیروههای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروههای مقاومت، با کمک آمریکا و اکثر کشورهای غربی اقدام به بمباران مراکز درمانی و منازل مسکونی غزه کرده است که تاکنون در اثر این اقدام جنایتکارانه نزدیک به ۱۱ هزار فلسطینی به شهادت رسیده است.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی و پس از چند روز ورود زمینی صهیونیست ها با تانک های پیشرفته به غزه، عملا این منطقه به گورستان تانک ها و نظامیان صهیونیست تبدیل شده و رزمندگان مقاومت بیش از یکصد تانک، نفربر و خودروی زرهی پیشرفته صهیونیست ها را هدف قرار داده اند و خسارت های سنگینی به رژیم اشغالگر قدس وارد نموده اند.

پربیننده ترین خبرها