انصارالله یمن: رژیم صهیونیستی را با موشک بالستیک هدف قرار می‌دهیم

انصارالله یمن: رژیم صهیونیستی را با موشک بالستیک هدف قرار می‌دهیم
شنبه 20 آبان 1402 - 19:26

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، رژیم صهیونیستی را به انجام حملات بیشتر با موشک بالستیک تهدید و تاکید کرد که یمن به عنوان یک کشور و از سوی رهبری و مردم تصمیم درستی را در حمایت از فلسطین و ملت مظلوم آن با تمامی ابزارهای لازم و ممکن گرفته است.

العالم - یمن

علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری المعلومه خاطرنشان کرد، جغرافیای فلسطین اشغالی این موضوع را در حرف و عمل ثابت کرده و یمن و وزارت دفاع براساس دستورالعمل‌های عبدالملک الحوثی عملیاتی با موشک بالستیک و پهپادهای دوربرد و پیشرفته انجام داد که برد آنها به بیش از ۲ هزار کیلومتر می‌رسد.

وی در ادامه افزود، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در حالتی از نگرانی و هیستری به سر می‌برند و نسبت به این توانایی‌های نظامی پیشرفته و این عملیات‌های قدرتمند و راهبردی در یمن شگفت‌زده شده‌اند.

القحوم همچنین تصریح کرد، شکست سامانه‌های دفاعی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها که میزان برتری فنی و صنعتی نظامی این تسلیحات راهبردی یمن را نشان می‌دهد، ثابت می‌کند که یمن یک کشور منطقه‌ای است و تمامی عناصر قدرت را در اختیار دارد و از حاکمیت و استقلال خود دفاع می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: هرگونه ماجراجویی مربوط به تشدید تنش در یمن هزینه‌ای به دنبال خواهد داشت و سرنوشت آن با شکست و زیان همراه خواهد بود و معادله‌ای که یمن ترسیم و ایجاد کرده واقعی است.

پربیننده ترین خبرها