حزب‌الله: مبارزان غزه آینده را رقم می‌زنند/ امنیت با سلاح و خون و قدرت ما ساخته می‌شود

حزب‌الله: مبارزان غزه آینده را رقم می‌زنند/ امنیت با سلاح و خون و قدرت ما ساخته می‌شود
يکشنبه 21 آبان 1402 - 15:08

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که قدرت مقاومت بیشتر از قبل شده و مبارزان غزه آینده را رقم خواهند زد.

العالم - لبنان

«سید هاشم صفی‌الدین» در اظهاراتی گفت: ما همچنان به معادله مقابله به مثل پایبند هستیم. مقاومت ادامه دارد، زیرا یک نیاز و ضرورت است و سلاح همچنان در دستان ماست تا با دشمن مقابله کنیم؛ دشمنی که نمی توان به او اطمینان داشت. مقاومت اکنون در موقعیت عمل و اقدام است و برای محافظت از وطن و ملت باقی خواهد ماند.

وی تاکید کرد: آنچه در غزه رخ می‌دهد، بر این مساله تاکید دارد که نمی توان بر هیچ قدرتی در جهان تکیه کرد، زیرا ما با دشمنی رو به رو هستیم که به هیچ ارزشی پایبند نیست. دشمن با پوشش سیاسی آمریکا، به تجاوز و کشتارهای خود ادامه می‌دهد تا همه چیز در غزه را هدف قرار دهد. امنیت با سلاح و خون و قدرت ما ساخته می شود. اگر هدف دشمن این است که با جنایت‌هایش ما را بترساند، باید بداند که این صحنه‌ها باعث می شود که مردم برای بازدارندگی، بیشتر از قبل به مقاومت پایبند باشند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان افزود: دشمن برای ویرانی لبنان و انتقام گرفتن از آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، اما به دلیل معادلات مقاومت عقب نشینی کرده است. تجربه غزه ثابت کرد که مقاومت مفیدترین راه است و ما بی شک به دشمن پاسخ می‌دهیم و برای بهبود قدرت موشکی خود تلاش می‌کنیم. دشمن اگر گمان می کند که توان نابودی حماس و یا گروه‌های دیگر مقاومت را دارد، متوهم است. حضور و قدرت مقاومت بیشتر و گسترده‌تر از قبل شده است.

وی اضافه کرد: حماس و مقاومت باقی خواهند ماند، ساختمان‌ها و بیمارستان‌ها بهتر از قبل ساخته خواهد شد و مقاومت قوی‌تر خواهد شد، زیرا یک مقاومت واقعی است. مقاومت ضامن اصلی است و نمی توان روی ابرقدرت‌ها که ترویج کننده راه‌حل دو دولتی هستند حساب باز کرد و زمان راه حل دودولتی به پایان رسیده است.

به گفته سید هاشم صفی‌الدین، کسانی که زمان حاضر و آینده را می‌سازند، مبارزان قهرمان غزه هستند که با سلاح ناچیز خود همانند شیر به سوی تانک‌ها حمله می‌کنند.مجاهدان غزه در میدان به نبرد پایان خواهند داد و آینده را به سود خود رقم خواهند زد.

پربیننده ترین خبرها