گزارش العالم از نبرد مقاومت با اشغالگران صهیونیست در جبهه های مختلف

گزارش العالم از نبرد مقاومت با اشغالگران صهیونیست در جبهه های مختلف
يکشنبه 21 آبان 1402 - 22:17

مقاومت فلسطین به رغم بیش از یک ماه کشتار و بمباران رژیم صهیونیستی در غزه، در حال مقابله با پیشروی نیروهای اشغالگر در چند جبهه است.

العالم - فلسطين

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: نبردهای مقاومت فلسطین با ارتش رژیم اشغالگر در حالی اادامه دارد که تانک های رژیم علاوه بر محور شمال شهر غزه از منطقه بیت لاهیا و بیت حانون، درصدد پیشروی از چند محور شهرغزه به ویژه محور مرکز پزشکی شفا و محور غرب شهر غزه است.

بنابر این گزارش، این محورها شاهد مقابله تاکتیکی نیروهای مقاومت فلسطین با خودروهای زرهی و تانک های رژیم اشغالگر اسرائیل است. ایستادگی نیروهای مقاومت در برابر دشمن کودک کش صهیونیستی برای سی و هفتمین روز متوالی با وجود این همه خونریزی در غزه که در آن غیرنظامیان، نهادهای مدنی و بین المللی و خانه های فلسطینیان درامان نسیتند، توجه جهانیان را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار العالم،‌ مقاومت در این نبرد نه تنها به مقابله میدانی با اشغالگران می پردازد، بلکه همچنان به حملات موشکی خود از مناطق مختلف نوار غزه به اهدافی در سرزمین های اشعالی ادامه می دهد به طوری که برخی موشک ها نیز تل آویو را هدف قرار داده اند.

بنابر این گزارش، مقاومت علاوه بر نبرد در جبهه میادین مقابل تانک ها و خودروهای زرهی دشمن در عرصه حملات موشک و گلوله باران مناطق مختلف سرزمین های اشغالی نیز فعال است به طوری که هر از گاهی صدای آژیر در شهرها و شهرک های رژیم صهیونیستی به صدا درمی آید.

پربیننده ترین خبرها