اعتراف خبرنگار صهیونیست به تلفات بالای ارتش اسراییل

اعتراف خبرنگار صهیونیست به تلفات بالای ارتش اسراییل
يکشنبه 21 آبان 1402 - 10:10

یکی از خبرنگاران رژیم صهیونیستی از دشوار بودن بیان میزان تلفات ارتش این رژیم در جنگ با مقاومت فلسطین در غزه سخن گفت.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش عربی۲۱، یک خبرنگار صهیونیست به سانسوری اذعان کرد که مقامات رژیم صهیونیستی درباره شمار واقعی تلفات ارتش این رژیم در غزه اعمال می کنند.

خبرنگار کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اذعان کرد: نمی‌توان از شمار نظامیان زخمی اسرائیلی که در بیمارستان «برزیلای» در «عسقلان» هستند، سخن گفت یا نمی‌توان از شمار کشته ها و زخمی ها حرفی زد.

تاکنون ارتش رژیم صهیونسیتی به کشته شدن ۴۳ افسر و نظامی از زمان شروع حمله زمینی به غزه در ۲۷ اکتبر اذعان کرده و این در حالی است که مقاومت فلسطین شمار نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی را به مراتب بسیار بیشتر از این تعداد می داند.

ارتش اشغالگر صهیونیستی در بیانیه ای از کشته شدن سرگرد «متان مئیر» ۳۸ ساله از گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱ در نبرد شمال غزه و نیز سرگرد «موشه یدیالتر» ۳۹ ساله و سرتیپ «یوسف حاییم هرشکوویتس» ۴۴ ساله، «سرگئی شمیرکن» ۳۲ ساله و سرگرد «نتانئیل هاروش» ۳۴ ساله خبر داده است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از هلاکت چهار نظامی این رژیم در جریان عملیات مقاومت فلسطین در ورودی یک تونل خبر داد.

روز جمعه هم سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش شمار نظامیان و افسران کشته شده ارتش این رژیم به ۳۵۶ نفر از هفتم اکتبر خبر داد که طبق آمار جدید این رقم به ۳۶۱ نفر افزایش یافته است که در میان آنها چند افسر به چشم می خورد.

باید شمار تلفات نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین های اشغالی و در درگیری با رزمندگان حزب الله را که تعداد آنها نیز زیاد است افزود.

ارتش رژیم صهیونیستی در حال درگیری شدید با مقاومت فلسطین است که این نبرد در شمال غرب و جنوب شهر غزه شدیدتر است.

پربیننده ترین خبرها