شهادت بیماران در بیمارستان شفا ادامه دارد

شهادت بیماران در بیمارستان شفا ادامه دارد
دوشنبه 22 آبان 1402 - 11:21

منابع خبری از تداوم شهادت بیماران در بیمارستان تحت محاصره شفا در غزه خبر می دهند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

یکی از خبرنگاران حاضر در بیمارستان شفا در غزه اعلام کرد که 5 نوزاد نارس و 7 نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه به شهادت رسیدند.

این گزارش همچنین می افزاید که جان 35 نفر دیگر از افراد بستری در این بخش در معرض خطر است.

مصطفی الصرصور رییس بخش اورژانس بیمارستان الشفا در غزه دیروز (یکشنبه) اعلام کرد که همه بیماران مراقبت های ویژه در مجتمع درمانی الشفا در غزه جان باختند.

وی با بیان این که تمام بیماران بستری در بخش سی سی یو این بیمارستان جان خود را از دست دادند، گفت: هیچ مکان امنی در این بیمارستان وجود ندارد.

رییس بخش اورژانس بیمارستان الشفا به فلسطین الیوم گفت: حدود 700 زخمی در این بیمارستان داریم اما نمی توانیم به آنها کمک کنیم.

از سوی دیگر سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین نیز روز شنبه اعلام کرده بود، بیمارستان شفا به دلیل حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی کاملا از کار افتاده است و این بیمارستان به صحنه عملیات ارتش اشغالگر تبدیل شده است.

اشرف القدره خاطرنشان کرد که بر اثر حملات مستمر صهیونیست ها، شمار زیادی زخمی و کشته در مقابل ورودی بیمارستان شفا بر روی زمین افتاده اند و ارتش اشغالگر، هر جنبنده ای را در محوطه های بیرونی بیمارستان هدف قرار می دهد و این محوطه ها به صحنه حملات تک تیراندازها و بالگردهای اشغالگران تبدیل شده است.

پربیننده ترین خبرها