آخرین تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه

دوشنبه 22 آبان 1402 - 18:19

خبرنگار العالم در نوار غزه گزارش داد که رژیم اشغالگر با تمام توان و بدون آنکه مجامع بین المللی مانع آن شوند که این رژیم مرتکب قتل عام و جنایت نسل کشی شود، تلاش می کند مجتمع پزشکی الشفاء را محاصره کند.

العالم _ فلسطین

خبرنگار العالم با اشاره به اینکه تانک های اسرائیلی هم از جلو و هم از پشت در حال نزدیک شدن به بیمارستان الشفاء هستند، خاطرنشان کرد: تک تیراندازان اسرائیلی نیز در اطراف بیمارستان مستقر هستند و این نشان می دهد که هدف اسرائیل از بین بردن همه افرادی است که داخل بیمارستانند.

خبرنگار ما توضیح داد: همه افراد داخل بیمارستان سه روز است که طعم غذا را نچشیده اند و فقط خرما می خورند و از آب شوری می نوشند که برای آشامیدن مناسب نیست و این در حالی است که خرمایی که در اختیار دارند نیز رو به پایان است و تماس با بیمارستان نیز به طور کامل قطع شده است.

وزارت بهداشت غزه پیشتر اعلام کرده بود که با توجه به ادامه بمباران بیمارستان الشفاء توسط رژیم صهیونیستی و با توجه به اتمام سوخت آن، این مجتمع دیگر فعالیتی ندارد و 27 بیمار بستری در آن نیز به دلیل از کار افتادن دستگاه های اکسیژن در پی تمام شدن سوخت، به شهادت رسیده اند.

پربیننده ترین خبرها