گزارش العالم؛

هلاکت شماری از نظامیان و افسران صهیونیست در غزه به‌دست مبارزان قسام+فیلم

سه شنبه 23 آبان 1402 - 22:04

خبرنگار شبکه العالم در باریکه غزه گفت: خبرها حاکی از هلاکت 7 نظامی صهیونیست از جمله شماری از افسران اسرائیلی در غرب غزه است.

العالم- فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی درخصوص درگیری های بی وقفه میان مقاومت و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، بیان داشت: به نظر می رسد که مقاومت امروز تلاش کرده نیروهای مهاجم به غزه را در وسط این باریکه محاصره کند.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن نیروهای اشغالگر به میانه غزه، شاهد دستاوردهای بیشتری از مقاومت بودیم چرا که هرچه به مرکز باریکه نزدیک تر شوند هدف قرار دادن آنها آسان تر است.

خبرنگار العالم گفت: خبرهایی مبنی بر هلاکت ۷ سرباز و افسر صهیونیست بر اثر گرفتار شدن در کمین مقاومت در شمال غرب غزه وجود دارد. همچنین ۳ تانک و خودروی زرهی صهیونیستی نیز با خمپاره و راکت های یاسین ۱۰۵ نابود شده اند.

البحیصی افزود: تجاوز صهیونیستی به غزه شدت گرفته، بطوری‌که منطقه شیخ رضوان در وسط باریکه غزه به شدت هدف بمباران توپخانه‌ای قرار گرفته است. یک خانه در پشت بیمارستان المعمدانی و خانه ای دیگر در منطقه عسقوله نیز بمباران شده اند و چندتن از ساکنین این منطقه به شهادت رسیده اند.

خبرنگار العالم توضیح داد: بمباران شدیدتری نیز خیابان سی ام را هدف قرار داده بطوری‌که یک انبار ویران شده و انفجار برخاسته از آن خانه های مجاور را نیز نابود کرده و صدای فریادهایی از ویرانه این خانه ها به گوش رسیده است.

وی تاکید کرد: امکانات گروه های امدادرسانی بسیار محدود است و بخاطر ممانعت های رژیم صهیونیستی نمی توانند فعالیت زیادی داشته باشند. روز گذشته تعدادی از نیروهایشان نیز به شهادت رسیده یا مجروح شده اند.

البحیصی افزود:‌ هنوز پیکر بسیاری از شهدا زیر آوار است و این یعنی آمار شهدا افزایش خواهد یافت.

پربیننده ترین خبرها