عضو دفتر سیاسی حماس:

کمیته بین المللی برای رد ادعاهای اشغالگران درباره بیمارستان‌های غزه تشکیل شود

کمیته بین المللی برای رد ادعاهای اشغالگران درباره بیمارستان‌های غزه تشکیل شود
سه شنبه 23 آبان 1402 - 21:01

 اسامه حمدان عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت از سازمان ملل درخواست کرده‌ایم برای اثبات کذب بودن ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر استفاده نظامی مقاومت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه، یک کمیته بین‌المللی تشکیل دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، اسامه حمدان در این باره اظهار داشت: بار دیگر از سازمان ملل و سایر نهادهای بین المللی می‌خواهیم برای حمایت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، در نوار غزه حضور یابند.

وی افزود: خاکسپاری پیکر ۱۷۰ شهید در قبرهای دسته جمعی در بیمارستان شفا، برای جامعه جهانی مایه ننگ است و رژیم اشغالگر اسرائیل برای ارتکاب یک نکبت جدید در مقابل دیدگان جهان مدرن برنامه‌ریزی می‌کند.

اسامه حمدان تصریح کرد: هدف اشغالگران از حمله به بیمارستان‌ها، آواره کردن ملت فلسطین و تکرار نکبت است و ادعاهای این رژیم درباره بیمارستان‌های غزه به ویژه بیمارستان الرنتیسی ساده لوحانه و نشان دهنده وضعیت روحی یک ارتش شکست خورده است.

عضو ارشد حماس خاطرنشان کرد: همچنان منتظر بازگشایی کامل گذرگاه رفح برای وارد شدن کمک‌های بشردوستانه و مداوای زخمی‌ها هستیم.

اسامه حمدان تأکید کرد: به همگان اطمینان می‌دهیم که گردان‌های مقاومت در وضعیت خوبی به سر می‌برند و کنترل میدان را در اختیار دارند و به اشغالگران که تاکنون ۱۸۰ تانک را از دست داده‌اند نیز می‌گوییم که ما هنوز در ابتدای جنگ هستیم و در آینده، ضربات بزرگتر و سنگین‌تری را خواهند دید.

عضو دفتر سیاسی حماس همچنین گفت: ما به نمایندگی از امت اسلامی و عربی، در میدان نبرد حضور داریم و برای آزادی سازی سرزمین‌مان و برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف تلاش می‌کنیم.

اسامه حمدان در پایان ضمن تقدیر از حمایت ملت‌های عرب و مسلمان و همچنین سایر آزادگان جهان، از آنها خواست به تظاهرات خود تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه دهند.

ايرنا

پربیننده ترین خبرها