افشاگری رسانه‌های صهیونیستی از اهداف اصلی اسرائیل در جنگ غزه

چهارشنبه 24 آبان 1402 - 19:56

با گذشت بیش از یک ماه از جنگ ارتش رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه، رسانه‌‌های اسرائیلی امروز اهداف اصلی این رژیم از راه اندازی این جنگ وحشیانه علیه ملت مظلوم فلسطین را فاش کردند.

العالم - فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری گفت: رسانه های اسرائیلی از اهداف دیگری برای جنگ غزه غیر از آنچه که رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود. سخن می گویند.رژیم صهیونیستی پیش از این بارها از فلسطینیان نوار غزه خواسته بود که شمال و مرکز غزه را به طرف جنوب ترک کنند بدین معنا که هدف این رژیم سیطره بر شمال و مرکز باریکه غزه است.

وی افزود: روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت در خبری مهم فاش کرد که هدف آتی ارتش صهیونیستی سیطره بر مساحتی وسیع، بیرون راندن یک میلیون آواره فلسطینی، آزادسازی اکثریت اسرای اسرائیلی و سرکوب رزمندگان حماس است.

خبرنگار العالم ادامه داد: بنابراین زمانی که ارتش صهیونیستی از فلسطینی ها خواست به طرف جنوب نوار غزه حرکت و مناطق شمالی و مرکزی این منطقه را ترک کنند، کاملاً مشخص بود که هدفش با آنچه الان مطبوعات اسرائیلی اعلام کردند، متفاوت است. رسانه های اسرائیلی می گویند که اهداف آتی در جنوب باریکه غزه خواهد بود.

وی تصریح کرد: این بدان معناست که هدف دشمن آن طور که می گفتند سیطره بر شمال و مرکز نوار غزه نیست، بلکه هدف، سیطره بر کل نوار غزه و وادار کردن فلسطینی ها به مهاجرت از غزه به سینا است.

پربیننده ترین خبرها