کوهن: اردوغان در سمت اشتباه تاریخ و در کنار ایران قرار گرفته است!

کوهن: اردوغان در سمت اشتباه تاریخ و در کنار ایران قرار گرفته است!
پنج‌شنبه 25 آبان 1402 - 01:44

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با انتقاد از سخنان رئیس جمهور ترکیه مدعی شد که اردوغان در سمت اشتباه تاریخ و در کنار ایران، لبنان و سوریه قرار گرفته است.

العالم-فلسطین اشغالی

«الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به شدت از «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه انتقاد کرد.

وی در سخنانی ادعا کرد که «اردوغان واقعیت را تحریف می‌کند و در سمت اشتباه تاریخ در کنار ایران، لبنان، سوریه و یمن که کشتار 7 اکتبر را ستایش کرده‌اند، قرار گرفته است».

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به اظهارات رجب طیب اردوغان که رژیم صهیونیستی را «دولت تروریست» توصیف کرده بود واکنش نشن داد.

نتانیاهو گفت: «نیروهایی هستند که از تروریسم حمایت می‌کنند یکی از آنها رئیس‌جمهور اردوغان است.»

اردوغان امروز چهارشنبه در یک سخنرانی در نشست حزب حاکم عدالت و توسعه از رژیم صهیونیستی به عنوان یک «دولت تروریست» نام برد.

رئیس‌جمهور ترکیه گفت: «اسرائیل دارد راهبرد تخریب کامل یک شهر با مردمانش را در پیش می‌گیرد. من نسبت به آنچه در دلم می‌گذرد آگاه هستم و به صراحت می‌گویم اسرائیل دولت تروریست است».

وی اضافه کرد: «اگر اسرائیل قتل‌ عام را به این شکل اجرا کند من همه جا این را ثبت خواهم کرد که یک کشور تروریست وجود دارد که در تمام دنیا ملعون است.»

اردوغان در بخش دیگری از اظهاراتش اضافه کرد: «من خطاب به نتانیاهو می‌گویم: شما بمب اتمی دارید. بمب هسته‌ای دارید و با آن دارید تهدید می‌کنید. مهم نیست چه دارید، خواهید رفت.»

پربیننده ترین خبرها