هنیه: اگر دشمن جنگ بلندمدت می‌خواهد، ما آماده هستیم!

هنیه: اگر دشمن جنگ بلندمدت می‌خواهد، ما آماده هستیم!
پنج‌شنبه 25 آبان 1402 - 22:34

رییس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که اگر دشمن جنگ بلندمدت را می خواهد ما خواهان نبردی طولانی مدت‌تر هستیم و حرف آخر را ما می زنیم.

العالم - فلسطین اشغالی

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شامگاه امروز (پنجشنبه، 16 نوامبر) در سخنانی گفت که تمام نقشه های دشمن ناکام خواهد ماند و هیچ یک از اهدافش را محقق نخواهد کرد و اسرایش فقط با بهایی که مقاومت تعیین می کند، آزاد خواهند شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: اگر دشمن جنگ بلندمدت را می خواهد ما خواهان نبردی طولانی مدت تر هستیم و حرف آخر را ما می زنیم. مقاومت فلسطین در غزه امروز در حال نبرد افتخار آمیز برای دفاع از فلسطین و مقدسات امت اسلام است.

هنیه افزود: مردم فلسطین و نیروهای مقاومت به نبردی غرور آمیز و شرافتمندانه در مقابله با تروریستی ترین ارتش جهان ادامه می دهند.

وی تاکید کرد: تمام حساب و کتاب های دشمن غلط از آب درآمد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه داد: پیروزی امروز ملت ما ادامه پیروزی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر است. ملت و مقاومت فلسطین بعد از گذشت 41 روز از تجاوزگری وحشیانه صهیونیست ها تمام برنامه ها و اهداف دشمن را از جمله کوچ اجباری و بازپس گیری اسرا را ناکام گذاشتند.

وی گفت : خواهان اجرای مصوبات اجلاس عربی بویژه گشایش گذرگاه ها به روی ملت فلسطین هستم.

هنیه افزود : وجود مقاومت فلسطین برای مقابله با رژیم اشغالگر وتهدیدات آن مصلحت قطعی عربی واسلامی است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: قطعنامه روز گذشته شورای امنیت باید دربرگیرنده محکومیت جنایات جنگی و پاکسازی نژادی در غزه و کرانه باختری می بود.

وی ادامه داد: به دشمن جنایتکار و حامیان آن می گوییم که جنبش حماس جنبشی اصیل است که نه دشمن ونه حامیانش هرگز نمی توانند این واقعیت را در غزه تغییر دهند.

هنیه گفت: دنیا باید بداند که صاحب حق تعیین آینده غزه و فلسطین اراده آزاد ملت فلسطین است.

وی افزود: درود و سلام بر امت عربی واسلامی که هنوز خشمشان علیه جنایات صهیونیست ها کمرنگ نشده است.

هنیه تاکید کرد: غزه زمینه تحولات راهبردی در سطح منطقه را هموار کرد و تاریخی نوین برای منطقه به نگارش درآورد و ارکان طرح صهیونیستی در منطقه را هدف قرار داد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پایان گفت: درود بر جبهه های مقاومت که به صورت راهبردی و اعمال فشار بر دشمن در این نبرد شریکند.

پربیننده ترین خبرها