رفتار نظامیان صهیونیست با کادر درمان بیمارستان ابن سینا+فیلم

جمعه 26 آبان 1402 - 13:35

رسانه های فلسطینی صبح امروز جمعه اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی از کارکنان و کادر درمان بیمارستان ابن سینا در جنین خواستند هر چه سریعتر این بیمارستان را تخلیه کنند. آنها امدادگران این بیمارستان را بازداشت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرگزاری فلسطینی "وفا" به نقل از منابع محلی گفت ارتش رژیم صهیونیستی از چند ساعت پیش، این بیمارستان را از همه طرف محاصره و اقدام به بازرسی آمبولانس ها کرده و با استفاده از بلندگو خواستار تخلیه بیمارستان شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی تعدادی از امدادگران را وادار به خروج از بیمارستان کردند و از آنها خواستند با بالا بردن دست از بیمارستان خارج شوند و سپس اقدام به بازرسی و بازداشت چند نفر از آنها کردند.

رفتار نظامیان صهیونیست با کادر درمان بیمارستان ابن سینا

دکتر وسام صبیحات، مدیر کل وزارت بهداشت در جنین هم گفت که ارتش رژیم اشغالگر بیمارستان ابن سینا را محاصره کرده است و مانع ورود آمبولانس ها و حتی بیماران به این بیمارستان می شود.

ارتش رژیم اشغالگر از بامداد روز جمعه از چند محور وارد شهر و اردوگاه جنین شد و همه ورودی های این شهر را بست و آن را از محیط اطراف جدا کرد. نظامیان صهیونیست سپس چندین خیابان را تخریب و 7 شهروند را بازداشت و زیرساخت های آن را در چند نقطه به طور کامل نابود و چند خودرو را منفجر کردند.

همچنین در پی حمله پهپادها و تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی، چند شهروند فلسطینی مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها