حضور بی‌سابقه خودروهای نظامی اشغالگران در جنین

شنبه 27 آبان 1402 - 00:04

خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری رود اردن گزارش داد مردم جنین، جمعه شهدای بمباران توسط پهپادهای رژیم اشغالی را تشییع کردند و تعداد خودروهایی که اشغالگران در آخرین بار برای هجوم به شهر جنین و اردوگاه آن استفاده کردند، بسیار زیاد بود.

العالم - فلسطین اشغالی

رایه عروق خبرنگار شبکه خبری العالم در جنین گفت: مردم جنین اخیرا در مراسم عزاداری برای 3 شهید از اردوگاه جنین مشارکت کردند. این شهدا در جریان حمله نظامیان اشغالگر صهیونیستی و درگیری شدید با رزمندگان مقاومت در اردوگاه جنین و حومه آن جان باختند.

وی افزود: «نظامیان به برخی از محله‌های داخل شهر جنین حمله کردند که منجر به قطع شدن برق آن شد. خودروهای نظامی اشغالگران ساعت ده عصر دیروز به شهر و اردوگاه آن یورش بردند و آژیرهای خطر به صدا در آمد.»

عروق توضیح داد: «درگیری‌ها منجر به شهادت 3 رزمنده مقاومت در بمباران پهپاد اشغالگران شد و به زخمی شدن بیش از 15 فلسطینی دیگر انجامید که حال 4 نفر از آنها وخیم است.

خبرنگار شبکه العالم در پایان گفت که نیروهای اشغالگر از زمان عملیات «طوفان الاقصی» در 7 اکتبر تاکنون 12 یورش به شهر و اردوگاه جنین انجام داده‌اند و این چهارمین جمعه ای است که ساکنان اردوگاه پس از اقامه نماز جمعه به تشییع شهدای مقابله با اشغالگران، می پردازند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها