گزارش خبرنگار العالم از هلاکت فرمانده ارشد اسرائیلی در غزه+ویدئو

جمعه 26 آبان 1402 - 23:20

خبرنگار شبکه العالم در قدس اشغالی به نقل از رسانه‌های عبری از هلاکت «دانيئيل شيوعا»، فرمانده یگان مداخله سریع و همچنین کشته یا زخمی شدن تعدادی از سربازان صهیونیست خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که حمله مبارزان گردانهای قسام با پهپاد انتحاری الزواری به تجمعات نظامیان اسرائیلی در بیت لاهیا د ر شمال باریکه غزه به کشته شدن دانیئیل شیوعا فرمانده واحد واکنش سریع ارتش صهونیستی منجر شد.

طبق این گزارش، شمار دیگری از نظامیان اسرائیلی نیز در این عملیات کشته و یا زخمی شدند.

خضر شاهین خبرنگار العالم در قدس اشغالی گفت: «پس از مشارکت گسترده اطلاعاتی بین المللی، آمریکایی و انگلیسی و نیز نظارت همه جانبه آمریکا بر لشکرکشی‌ها و جنگ غزه، مقاومت همچنان پابرجا مانده و با این استواری و عملکرد افسانه‌ای همگان را غافلگیر و دشمن را شوکه کرده است».

وی با اشاره به اینکه صحنه‌های پیروزی‌ مقاومت در بسیاری از شبکه‌های ماهواره ای و رسانه‌های عبری برای کنترل افکار عمومی در داخل سرزمین ‌های اشغالی و پیشگیری از افزایش خشم و اعتراضات در داخل اسرائیل پخش نمی شود، خاطرنشان کرد: «در شرایط وضعیت اضطراری و جنگ، سانسور شدید بر تمامی رسانه‌های اسرائیلی اعمال می شود، اما در برخی روزنامه‌ها مانند «هاآرتص» به برخی صحنه ها اشاره می شود.

پربیننده ترین خبرها