گزارش العالم از پشت صحنه حملات به غزه و اجساد انباشته شده شهدا+ویدیو

شنبه 27 آبان 1402 - 11:49

با تداوم نسل کشی رژیم اسرائیل در نوار غزه، به دنبال افزایش شمار شهدا و ناشناس بودن برخی پیکر شهدا به علت تکه تکه شدن اجساد، شماری از فلسطینیان، داوطلبانه کفن و دفن اجساد شهدای بیمارستان شهدای الاقصی را در نوار غزه بر عهده گرفته اند.

العالم فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم درغزه درگزارشی از پشت صحنه جنایات رژیم صهیونیستی خبرداد و خاطرنشان کرد،‌ به دنبال نسل کشی در نوار غزه، اجساد شهدا تل انبار شده، برخی پیکرها به علت تکه تکه شدن اجساد ناشناس مانده و نیز شماری از اجساد رها شده است زیرا بستگانشان توان کفن و دفن را ندارند، در چنین شرایطی برخی از فلسطینیان غزه داوطلبانه وظیفه دفن شهدا را بر عهده گرفته اند.

شیخ ابوعمار به خبرنگار العالم گفت: ما برای اطاعت خداوند ـ سبحان الله ـ و کمک به برادران مسلمان خود در مصیبت ها داوطلب شدیم و از سال 2014 کار دفن را انجام می دهیم. ما مرده ها را به طور طبیعی کفن می کنیم و می شوییم اما با توجه به جنگ و فشارهای ناشی از آن مانند تکه تکه شدن اجساد ماهیت کار نیز تغییر کرده است.

این بخشی از پشت صحنه حملات و تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه است. کمک های داوطلبانه برای دفن شهدا از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا آوارگان نه از نظر مالی و نه معنوی قادر به کفن و دفن شهدای خود نیستند اما اطمینان دارند پیکر شهدایشان به طور صحیح دفن می شود.

پربیننده ترین خبرها