گزارش العالم از جنایت بمباران بیمارستان الوفا در غزه+فیلم

شنبه 27 آبان 1402 - 15:59

خبرنگار العالم گزارش داد جنگنده های رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان الوفا در شهر الزهرا، جنایت جدیدی را در کارنامه جنایات این رژیم در غزه ثبت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

احمد سهمود، خبرنگار العالم در غزه گزارش داد، غزه از 43 روز پیش تا الان بی وقفه صحنه نسل کشی از سوی رژیم صهیونیستی است. وی خاطرنشان کرد این رژیم با اینکه ادعا کرده است که مناطق جنوبی غزه امن هستند، اما همچنان به بمباران این منطقه در کنار حمله به شمال آن ادامه می دهد.

وی تصریح کرد که دسترسی چندانی به اطلاعات و آمار دقیقی از تعداد شهدا نداریم.

بنابر این گزارش، انتقال شهدا و مجروحان به بیمارستان اندونزی همچنان ادامه دارد. این در حالی است که این بیمارستان عملا از چرخه خدمت رسانی خارج شده است و از 15 روز پیش به دلیل فقدان سوخت، برق آن قطع است.

خبرنگار العالم در این گزارش تصریح کرد که رژیم صهیونیستی دیروز بیمارستان سالخوردگان "الوفا" در شهر الزهرا را هدف حمله قرار داد. در این حمله تعدادی از شهروندان به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

وی گفت که در حمله رژیم صهیونیستی به محله صبرا در غزه و نسل کشی این رژیم در این محله که به شهادت شمار زیادی از شهروندان عادی منجر شده است، فقط یک خانه سالم مانده است ضمن اینکه آماری از شهدای این محله در دست نیست.

بنابر این گزارش، به خاطر فروپاشی نظام درمان در غزه و محاصره بیمارستان الشفا و عدم امکان انتقال شهدا و مجروحان به وسیله آمبولانس، آمار و ارقام شهدا و مجروحان به طرز وحشتناکی بالاست.

احمد سهمود در ادامه خاطرنشان کرد،‌ در چهل و سومین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه، مقاومت فلسطین در چندین جبهه و محور در برابر هجوم اشغالگران در حال مقاومت هستند.

وی افزود گردان های قسام از انهدام 62 دستگاه تانک ظرف 48 ساعت گذشته و کشته شدن شماری از نظامیان صهیونیست در جریان نفوذ آنها به بیت حانون خبر داده اند. گفتنی است شهر بیت حانون از ابتدای جنگ، زیر آتش رژیم صهیونیستی است و این شهر به طور کامل ویران شده و فقط یک خانه در آن سالم مانده است.

در این گزارش آمده است که به رغم بمباران کامل شهر، نیروهای مقاومت همچنان در حال دفاع از آن هستند و این امر دشمن را به خشم آورده است. با اینکه چیزی از این شهر باقی نمانده اما نیروهای مقاومت با رشادت و شجاعت در حال دفاع از آن هستند و خسارات و تلفات سنگینی به دشمن وارد کرده اند.

پربیننده ترین خبرها