فایل صوتی لو رفته محرمانه یک مقام نظامی صهیونیست در باره حماس

شنبه 27 آبان 1402 - 14:20

رئیس سابق ستاد ارتش اسراییل در یک نشست محرمانه از حماس به عنوان بیماری مزمن یاد و آرزوی ناشدنی خود را این گونه بیان کرده که باید نیروی نظامی و سازمانی حماس را نابود کنیم.

العالم ـ فلسطین اشغالی

«آویو کوخاوی» رئیس سابق ستاد ارتش اسراییل در یک نشست محرمانه با تأکید بر لزوم تداوم بهره‌مندی تل آویو از حمایت‌های واشنگتن، می‌گوید که اروپا و آمریکا نتیجه‌ای جز نابودی حماس را نمی‌پذیرند.

رییس سابق ستاد ارتش اسراییل خاطرنشان کرده، من مطمئنم ما می‌توانیم نیروی نظامی و شالوده دولت حماس را از بین ببریم. بله درست است که ما نمی‌توانیم فرهنگ برادری در اسلام و رادیکالیسم و چیزهایی از این قبیل را از ذهن فلسطینیان پاک کنیم، اما از طرفی می‌توانیم نیروی نظامی و سازمانی حماس را نابود کنیم.

وی گفت: می‌خواهم موردی را نیز درباره ی این بیماری مزمن بگویم. هر استعاره‌ای محدودیت‌های خود را دارد بر همین اساس ممکن است مردم تصمیم بگیرند دیگر نمی‌خواهند با این بیماری مزمن زندگی کنند.

آویو کوخاوی خاطرنشان کرد، جامعه جهانی با رهبری آمریکا باید بفهمد که نیاز است به ما زمان بدهد. خود آن ها یعنی اروپا و آمریکا و هر حکومت مدرن لیبرال دموکراتی نمی‌تواند نتیجه‌ای به جز از بین رفتن حماس را تحمل کند.

پربیننده ترین خبرها