تظاهرات ده‌ها هزار صهیونیست به سوی محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی + فیلم

شنبه 27 آبان 1402 - 19:29

منابع رسانه‌ای عصر امروز از رسیدن ده ها هزار معترض به همراه خانواده‌های اسیران صهیونیست به نزدیکی دفتر نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در شهر قدس اشغالی خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش بیش از 30 هزار صهیونیست روز شنبه تظاهراتی را به سوی محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی برگزار کردند و خواستار توافق با حماس برای مبادله اُسرا شدند.

وب سایت عربی پست در این باره اعلام کرد که راهپیمایی خانواده‌های اسیران صهیونیست در نوار غزه به همراه چندین هزار نفر دیگر از حامیان آنها به نزدیکی دفتر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در شهر قدس اشغالی رسیده است.

هدف از این تجمع درخواست از کابینه رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن اسیران صهیونیستی از نوار غزه است.

به گزارش شبکه العربی، پیش‌بینی می شود که موضع تل آویو در خصوص قبول قرارداد مبادله اسیران با افزایش فشار صهیونیست ها و آمریکا تغییر کند.

پیش از این خانواده های اسیران صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین از سران رژیم صهیونیستی برای پاسخ ندادن درخصوص سرنوشت بستگان خود و روند آزادی آنها به شدت انتقاد کرده بودند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست یکشنبه گذشته نیز علیه نتانیاهو و مقامات رژیم صهیونیستی در تل آویو تظاهرات کرده و شعار دادند.

این معترضان خواستار آزادی بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین در غزه شدند. آنها سپس در نشست خبری از عدم پاسخگویی سران صهیونیست نسبت به سرنوشت بستگان اسیر خود شکایت کردند.

تظاهرات اعتراض آمیز دو روزه ای نیز توسط این خانواده ها از تل آویو تا جلوی مقر کابینه نتانیاهو در شهر قدس اشغالی برگزار شد. تجمع مشابهی نیز جلوی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی برگزار شد و تجمع کنندگان خواهان پاسخی درباره برنامه های سران صهیونیست برای آزادی بستگان خود شدند.

یک رسانه صهیونیستی نیز امروز از مخالفت رژیم صهیونیستی با توافق با حماس برای تبادل ۵۰ اسیر در مقابل ۵۰ اسیر خبر داد.

پربیننده ترین خبرها