محمود عباس: آمریکا منتظر چیست، آیا خون‌های ریخته شده کافی نیست؟

يکشنبه 28 آبان 1402 - 10:41

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان  فلسطین از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا فورا برای توقف فاجعه انسانی و نسل‌کشی علیه مردم فلسطین پادرمیانی کند.

العالم - فلسطين

عباس از بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، به دلیل جایگاه بین‌المللی و نفوذ زیادش بر مقامات اشغالگر خواست فوراً برای توقف تجاوز و کمک رسانی به مردم محاصره شده فلسطین در نوارغزه و توقف حملات بی وقفه نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان علیه مردم نوار غزه و قدس مداخله کند.

وی تاکید کرد: مردم فلسطین "لایق زندگی آزادانه و شرافتمندانه در سرزمین خود هستند و تا زمانی که به حقوق مشروع خود در استقلال و تشکیل کشوری با پایتختی بیت‌المقدس دست نیابند، در تصمیم خود ثابت قدم خواهند ماند"

عباس گفت: «کشتار و ویرانی که مردم ما در معرض آن قرار گرفته‌اند فراتر از توان انسانی است، آمریکا در مقابل نسل‌کشی مردم ما در نوارغزه منتظر چه چیزی است؟ آیا ریختن این همه خون کودکان، زنان و مردان، سالمندان برای بیداری وجدان مردم دنیا کافی نیست؟»

عباس از بایدن خواست "این فاجعه انسانی و در واقع این نسل کشی علیه مردم بی گناه فلسطین را که تاریخ هیچ کس را از آن تبرئه نخواهد کرد، متوقف کن و به مردم فلسطین محاصره شده در غزه کمک کنید"

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها