سخنگوی نیروهای مسلح یمن: کشتی اسرائیلی را توقیف کردیم/کشتی‌های اسرائیلی اهداف مشروعی برای ما خواهد بود

يکشنبه 28 آبان 1402 - 20:21

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: در عملیات نظامی در دریای سرخ یک کشتی اسرائیلی را توقیف و با خدمه اش به ساحل منتقل کردیم.

العالم ـ یمن

بنابر این گزارش،‌ سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، طی سخنانی درباره توقیف کشتی صهیونیستی تأکید کرد که در راستای اجرای دستورات رهبر این کشور و مسئولیت اخلاقی و دینی در قبال ملت فلسطین، نیروی دریایی یمن، عملیات نظامی در دریای سرخ انجام داد.

سریع خاطرنشان کرد، در جریان این عملیات، نیروهای یمن موفق شدند یک کشتی اسرائیلی را تحت کنترل خود درآورند و آن را به ساحل هدایت کنند.

وی به همه کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌هایی که با این رژیم همکاری کنند، هشدار داد که هدف مشروعی برای نیروهای مسلح یمن خواهند بود.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: عملیات نظامی خود علیه دشمن صهیونیستی تا پایان تجاوز به غزه را ادامه می دهیم.

وی خاطرنشان کرد، رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را تهدید می‌کند، جامعه بین الملل باید اگر به امنیت و ثبات منطقه و عدم گسترش درگیری علاقه مند است، حملات و تجاوزگری رژیم اسرائیل به غزه را متوقف کند.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، در ادامه تصریح کرد با خدمه کشتی اسرائیلی بر اساس دستورات دین اسلام برخورد می کنیم .
وی گفت: به کشورهایی که اتباع شان در دریای سرخ فعالیت دارند هشدار می دهیم از هرگونه همکاری با کشتی های اسرائیلی خودداری کنند.
سرتیپ سریع تسریح کرد، عملیات ما فقط علیه کشتی های اسرائیلی و متعلق به آنان صورت خواهد گرفت.

نیروی دریایی ارتش یمن عصر امروز (یکشنبه) کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر را در دریای سرخ توقیف کرد. پس از توقیف این کشتی اسرائیلی، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران پشت توقیف یک فروند کشتی در جنوب دریای سرخ و در نزدیکی آب‌های سرزمینی یمن قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها